MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Training op Maximize intense ging lekker! PR @ barbell bicep curl; 5x60kg (laatste met spothulp)
edit: + 28kg hammer curls! En dit in de cut.. Me happy!

Laatst bewerkt:
gisteravond gala gehad van mijn oude school, megaveel mensen die mijn filmpje hadden gezien van het NK en opeens veel interesse hadden in mijn manier van trainen e.d

nu opeens wel, eerst altijd moeilijk doen als ik veel aant eten was

Weet iemand mij te vertellen wat beter is? Een whey shake vòòr, OF nà de training? Hoor altijd overal wat anders..

Okey thanks:)
Heeft btw 2 whey shakes/44gr eiwit meer per dag nut, als ik normaal op 180-200gr eiwit zit? Of kan ik beter weight gainer consumeren?

gisteravond gala gehad van mijn oude school, megaveel mensen die mijn filmpje hadden gezien van het NK en opeens veel interesse hadden in mijn manier van trainen e.d

nu opeens wel, eerst altijd moeilijk doen als ik veel aant eten was

welke school?

Done deal.. 5x 140kg benchpress. Met 3 weken tijd, zit er denk ook wel 150 in.

Straks trainen heb er zin in!

Off topic;
Kan iemand me zeggen of deze site betrouwbaar is en of je veel verschil zal zien of het nep is of niet?
[Link niet meer beschikbaar]
Heb in Turkije al vergelijkbare nep kleding gekocht en vond het er toch goed uit zien, weet natuurlijk niet of dit hier ook het geval zal zijn.
Karma voor goede antwoorden ofcourse

Al wat besteld? Interessante site mate keep me up to date;)

Vrijgezellendag vandaag. Straks ergens lunchen, dan quad/kart rijden oa op ijs, daarna volle bak bunkeren met wokken en dan zuipen ergens.

Gewoon uitgebreid ontbijt bij de Hema voor 3,75 samen met mijn zoon, ons bint Hollanders

Gister super leuke katabole avond gehad en nu geen kater en op tijd wakker . Vanmiddag misschien nog trainen :) En super veel zin in koninginnedag!

Spierpijn in biceps, triceps en onderrug :D

Net lekkere rug en biceps training gehad afgemaakt met 2 leg oefeningen, daarna sauna gepakt en morgen op vakantie :)

eindelijk slaap in kunnen halen lekker 12 uur platgelegen

Epic provocatie = epic @ my facebook :)

Terug
Naar boven