XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Staat wel tegenover dat ik me komend weekend extra streng aan m'n voeding houd ;) (Al doe ik sowieso niet meer aan een vaste snackdag in het weekend, dat werkte niet voor mij)

hoeveel heb je er nu al gehad dan?
Ik wil misschien ook beginnen, zit te denken aan een spoedcursus.
27 volgens mij. Maar heb m'n motor rijbewijs al, denk dat dit in m'n nadeel is nu ik auto doe. Ik rij veel te snel en rem te laat etc. :(

Blijft leuk

24fde2.png

Straks trainen heb er zin in!

Off topic;
Kan iemand me zeggen of deze site betrouwbaar is en of je veel verschil zal zien of het nep is of niet?
[Link niet meer beschikbaar]
Heb in Turkije al vergelijkbare nep kleding gekocht en vond het er toch goed uit zien, weet natuurlijk niet of dit hier ook het geval zal zijn.
Karma voor goede antwoorden ofcourse

Als ik jou was, zou ik er 1 bestellen ( Als je het kan betalen, ( Zou een goedkoop product nemen, bijvoorbeeld een polo van RL ik zie dat ze geen 10 euro kosten ( erg erg goedkoop, origineel kosten ze 60 euro ) En dan gaan vergelijken, zie je het verschil niet, mooi meegenomen zie je wel verschil niet dragen

ete je bent wel een beetje de metro van dit forum tbh

:roflol: het zijn net mensen

De training van vanavond: 140kg bench attempt.

Tymen en Timmeeh ingehaald met karma :o:o

Net een sample van Maximize intense genomen, smaak was prima ben benieuwd hoe de training strax gaat :)

Me oude halters en schijven verkocht! Nu eindelijk nieuw spul kopen!

Lekkerste bicep/tricep workout gehad zover :) Happyface

1.5 schep noxipro op, dadelijk kneiterhard trainen

#Awwyeaa.jpg

THISGONBGUD.gif

Dat ik om 18.00 richting Spanje vertrek:)

Morgen even in Soest bij de voorronde van de sterkste man kijken, s'avonds nacht van oranje in Emmeloord.

Emmeloord, waar het gras met tegenzin uit de grond komt, en vogels dood uit de lucht vallen.

Terug
Naar boven