MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Vandaag maar weer eens trainen na een rustweekje, wel goed gegeten ondanks dat k*t q-day ...

* vandaag lekker dagje gewerkt .. moest wat besmette pallets wegbrengen en wat zooi ophalen.. altijd beter dan in een stoffig hok staan :)

Klopt, die is behoorlijk jummie ja! Goed dat je me eraan helpt herinneren, wordt ook mijn volgende smaak!:)

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 17:11 ----------

Wat is dit?

Kipfilet ovenschotel.
Sperziebonen, paprika aardappelschijfjes en mediterrane saus :)

toen ik dit tegenkwam was mijn hele dag weer goed xD echt te erg voor woorden...
als ik daar zou wonen had ik ook een camera in de auto voor het bewijs als 1 of andere mafkees je half dood rijd

http://www.youtube.com/watch?v=iemD6QVx2Mw

Eindelijk weer licht trainen na 2 maanden blessure. 2 schouderoefeningen en dumbbell fly's met 1 kilo per hand totaal hahaha, was mooi. Eindelijk.

haha ik ook, denk iets van 10-12 sets schouders. vanaf maandag weer wat zwaarder trainen want dit is echt enorm saai

mijn week kan niet meer stuk

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Laatst bewerkt:
Don't know what to think of it...

Hij heeft wel ballen.

Ik zou het niet beter doen, hij had ook net getraind.

Ondanks een paar dagen slecht eten (te weinig) heb ik er toch een lekkere training uit geperst. Me happy!

Werd me aangeboden om een weekje bij iemand te "wonen" zodat ik het gezijk thuis ff kan ontlopen. Dan weet je weer wie er echt voor je zijn :)

18 jaar geworden vandaag :).

Terug
Naar boven