Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice... mag je gewoon in de auto van je ouders rijden? En hoever ben je al met rijbewijs? Zodra ik 18 ben (juli) ga ik sowieso gelijk lessen, heb al een paar keer gereden is echt gaaf maar wel moeilijk in het begin![]()
Heb je geen praktijk dan? En nice dat het goed gaat, ik heb nog maar 3x 10 min ofzo gereden gaat wel steeds beter maar mijn vader heeft het vaak druk en het komt er vaak niet van.

Het gaat de laatste tijd soepel af veel werken icm met trainen![]()
vandaag heerlijke banksessie gehad ook( eindelijk weereens met spotter dus 4x140
alhoewel doel 5x140 was maartoch...
)

ik heb zon speciale tondeuse daarvoor, 2 euro bij de action ofzo, ideaal
Het gaat de laatste tijd soepel af veel werken icm met trainen![]()
vandaag heerlijke banksessie gehad ook( eindelijk weereens met spotter dus 4x140
alhoewel doel 5x140 was maartoch...
)
Je moet gewoon zo'n neushaartrimmer halen zijn 2 euro ofzo batterijtje erin en hoppa weg ranzig neushaarSrs. Die moet ik ook halen. Trek ze nu eruit.
Sterk bro. Damn.
( kheb zelf ook zo'n goedkoop ding van Tristar
)
hij heb ook sportopleiding gedaan enz dus wel leuk om weer een gemotiveerd iemand naast me te hebben! ( ipv debieltjes die af en toe meetrainen is ook leuk maar kom je niet echt mee vooruit )ik don't snap you....Let je er wel op dat de spotter deadlift met een correcte form?
![]()
Je moet gewoon zo'n neushaartrimmer halen zijn 2 euro ofzo batterijtje erin en hoppa weg ranzig neushaar( kheb zelf ook zo'n goedkoop ding van Tristar
)
En thank you maar weet gewoon dat er meer in zit!
Btw ontopic : Heb eindelijk me 20jarige neefje zo gek gekregen om met me mee te gaan trainenhij heb ook sportopleiding gedaan enz dus wel leuk om weer een gemotiveerd iemand naast me te hebben! ( ipv debieltjes die af en toe meetrainen is ook leuk maar kom je niet echt mee vooruit )
---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 16:28 ----------
ik don't snap you....
Natie person? damn heb ik een off day ofzo ( ja gister nightmare dus een beetje aangetast
) maar plz explain 
Natie person? damn heb ik een off day ofzo ( ja gister nightmare dus een beetje aangetast) maar plz explain
![]()

ow zo
, maar igg thx