Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

of zal ik m'n neushaar wat stylen met wat gel of wax? of misschien vlechtjes in leggen. :)

phaggots

gister veel gedronken, geen kater vandaag #likeaboss

hierjuist met de auto wezen rijden, gaat lekker :)
ik erger mij wel enorm aan mensen die niet pinken op rondepunten, denk je die blijft op het rondepunt ik stop, stop je, blijken ze toch af te slaan '-.-

Nice... mag je gewoon in de auto van je ouders rijden? En hoever ben je al met rijbewijs? Zodra ik 18 ben (juli) ga ik sowieso gelijk lessen, heb al een paar keer gereden is echt gaaf maar wel moeilijk in het begin :p

Nice... mag je gewoon in de auto van je ouders rijden? En hoever ben je al met rijbewijs? Zodra ik 18 ben (juli) ga ik sowieso gelijk lessen, heb al een paar keer gereden is echt gaaf maar wel moeilijk in het begin :p

wel ik heb zo een voorlopig rijbewijs, is 36maanden geldig. na het behalven van je theorie krijg je dat en mag je met 1begeleide en 1 passagier rijden.

ik rijd met een audi a3 van grootouders.
mijn ouders hebben een a5, maar daar rijd ik alleen kleine afstanden mee en heel weinig.

het rijden zelf gaat (al zeg ik het zelf) best goed. ook parkeren etc is geen probleem (in die a3, die a5 moet ik nog eens leren want is wel wat langer en beetje breder)

Heb je geen praktijk dan? En nice dat het goed gaat, ik heb nog maar 3x 10 min ofzo gereden gaat wel steeds beter maar mijn vader heeft het vaak druk en het komt er vaak niet van.

Heb je geen praktijk dan? En nice dat het goed gaat, ik heb nog maar 3x 10 min ofzo gereden gaat wel steeds beter maar mijn vader heeft het vaak druk en het komt er vaak niet van.

praktijk rijbewijs mag pas vanaf ik 18 ben. moet dus nog wachten tot volgend jaar januari daarvoor :(

Het gaat de laatste tijd soepel af veel werken icm met trainen :)

vandaag heerlijke banksessie gehad ook :D ( eindelijk weereens met spotter dus 4x140 :D alhoewel doel 5x140 was maartoch... :) )

vandaag heerlijke banksessie gehad ook :D ( eindelijk weereens met spotter dus 4x140 :D alhoewel doel 5x140 was maartoch... :) )

Let je er wel op dat de spotter deadlift met een correcte form?

:trollface:

ik heb zon speciale tondeuse daarvoor, 2 euro bij de action ofzo, ideaal

Srs. Die moet ik ook halen. Trek ze nu eruit.

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 16:21 ----------

Sterk bro. Damn.

Srs. Die moet ik ook halen. Trek ze nu eruit.

Sterk bro. Damn.
Je moet gewoon zo'n neushaartrimmer halen zijn 2 euro ofzo batterijtje erin en hoppa weg ranzig neushaar :D ( kheb zelf ook zo'n goedkoop ding van Tristar :P )

En thank you maar weet gewoon dat er meer in zit!

Btw ontopic : Heb eindelijk me 20jarige neefje zo gek gekregen om met me mee te gaan trainen :D hij heb ook sportopleiding gedaan enz dus wel leuk om weer een gemotiveerd iemand naast me te hebben! ( ipv debieltjes die af en toe meetrainen is ook leuk maar kom je niet echt mee vooruit )

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 16:28 ----------

Let je er wel op dat de spotter deadlift met een correcte form?

:trollface:
ik don't snap you....

Je moet gewoon zo'n neushaartrimmer halen zijn 2 euro ofzo batterijtje erin en hoppa weg ranzig neushaar :D ( kheb zelf ook zo'n goedkoop ding van Tristar :P )

En thank you maar weet gewoon dat er meer in zit!

Btw ontopic : Heb eindelijk me 20jarige neefje zo gek gekregen om met me mee te gaan trainen :D hij heb ook sportopleiding gedaan enz dus wel leuk om weer een gemotiveerd iemand naast me te hebben! ( ipv debieltjes die af en toe meetrainen is ook leuk maar kom je niet echt mee vooruit )

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 16:28 ----------

ik don't snap you....

140 is veel man. Zeker voor een natie person.

Terug
Naar boven