AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

:roflol: Ik ga deze zomer denk ik ook als wannabe-n*ger door het leven.

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 18:29 ----------

Nu het toch over shakers gaat, weet iemand waar je een kleine shaker kan vinden? Dus niet waar 700-800ml inpast.
Gewoon zo'n blije kinderbeker van Cars of Hello Kitty ofzo, past iets van 400ml in, krijg je nog een mooi rietje bij ook :cool:.

:roflol: Ik ga deze zomer denk ik ook als wannabe-n*ger door het leven.

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 18:29 ----------

Gewoon zo'n blije kinderbeker van Cars of Hello Kitty ofzo, past iets van 400ml in, krijg je nog een mooi rietje bij ook :cool:.
:gay:

Dat gebruik ik niet :p. Ik overdrijf slechts.

aaaawwwww yyyyeeaaaaa gratis staaltje van ronnie coleman is binnengekomen!!

Edit: aaaawwww yyyyyeeaaaaaaaaa!!!!!! Het zijn er zelfs 2 :D

Hier ook na 2 uurtjes in de zon een epic tan :D Tshirt staat er al weer aardig in.

**** YES ! me gear is binnen heb alleen ipv winny anavar gekregen :roflol: op hoeveel zal ik em zetten? is maar 1 potje denk dat ik gewoon op 70 mg zet.

Dan ben je er na 14 dagen doorheen?Beter nog een pot bestellen.:)

of 2 :D

hehe ik had die anavar er gratis bij gekregen dus daar ben ik wel blij mee kan ik anavar eens uitproberen. Heb nog 2 vials methyltren drinkbaar liggen en 4x test-e daar kan ik wel mee vooruit :)

hehe ik had die anavar er gratis bij gekregen dus daar ben ik wel blij mee kan ik anavar eens uitproberen. Heb nog 2 vials methyltren drinkbaar liggen en 4x test-e daar kan ik wel mee vooruit :)

Heb je drinkbare aas? 0o :eek:

nomnom nom lekker door de whey en havermout heen

Toen straks weer een x getraind in tanktop.. Leuk om de aderen op je schouders te zien, cut is working brah :D

wat ben ik met dit weer blij dat ik in mijn kelder train

Terug
Naar boven