Ryanvdv
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 46
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 7%
28 graden hier vandaag woooooowwww
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu het toch over shakers gaat, weet iemand waar je een kleine shaker kan vinden? Dus niet waar 700-800ml inpast.Morgen werken op de bouw een of ander gaar baantje**** dat thuiszitten
En wie weet waar je die beker van het eind van dit bazenfilmpje kan krijgen, is wel handig voor dextro/whey
http://www.youtube.com/watch?v=oX2kNjDlZ50
Ik ga deze zomer denk ik ook als wannabe-n*ger door het leven.Gewoon zo'n blije kinderbeker van Cars of Hello Kitty ofzo, past iets van 400ml in, krijg je nog een mooi rietje bij ookNu het toch over shakers gaat, weet iemand waar je een kleine shaker kan vinden? Dus niet waar 700-800ml inpast.
.Ik ga deze zomer denk ik ook als wannabe-n*ger door het leven.
---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 18:29 ----------
Gewoon zo'n blije kinderbeker van Cars of Hello Kitty ofzo, past iets van 400ml in, krijg je nog een mooi rietje bij ook.

Ik ga deze zomer denk ik ook als wannabe-n*ger door het leven.

aaaawwwww yyyyeeaaaaa gratis staaltje van ronnie coleman is binnengekomen!!
Edit: aaaawwww yyyyyeeaaaaaaaaa!!!!!! Het zijn er zelfs 2![]()

).
Moest kiezen; of niet insmeren en verbranden, of de enige zonnebrand die ik in huis had smeren en niet verbranden, maar ook niet bruinen (factor 30).
Net nieuwe i7 in m'n systeem gezet![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
**** YES ! me gear is binnen heb alleen ipv winny anavar gekregenop hoeveel zal ik em zetten? is maar 1 potje denk dat ik gewoon op 70 mg zet.

Dan ben je er na 14 dagen doorheen?Beter nog een pot bestellen.
of 2

hehe ik had die anavar er gratis bij gekregen dus daar ben ik wel blij mee kan ik anavar eens uitproberen. Heb nog 2 vials methyltren drinkbaar liggen en 4x test-e daar kan ik wel mee vooruit![]()