MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Net een pic gevonden van toen ik nog niet trainde. Er is best wel een verschil!! :D

hoe lang hou je zo iets vast? als je stopt met de kuur ben je het dan snel kwijt?
als je super strict bent ook na je kuur dan kan je 3-4 kg behouden denk ik. en ja 3-4kg spiermassa is erg veel.

probleem is alleen dat het nogal demotiverend is als je kracht omlaag gaat, minder vasculair en minder hard bent en gewoon je hele mindset minder is..

als je super strict bent ook na je kuur dan kan je 3-4 kg behouden denk ik. en ja 3-4kg spiermassa is erg veel.

probleem is alleen dat het nogal demotiverend is als je kracht omlaag gaat, minder vasculair en minder hard bent en gewoon je hele mindset minder is..

suwardi? heb je veel last van mentale dip na je kuur? of valt het mee

Suwardi, is aas niet heel verslavend? Als je in bv 2 maand even veel gaind dan in bv 1j, dan moet je je toch rot voelen dat je nadien nietmeer zo snel gaind.

Volgens mij moest ik 1x aas gebruiken dat het niet lang zal duren voor ik mijn 2e kuur begin

suwardi? heb je veel last van mentale dip na je kuur? of valt het mee
Dat hangt wel een beetje af van welke middelen je grbruikt. tren is mentaal erg zwaar. Was best wel down en negatief na de kuir met tren. verder is gains verliezen gewoon zeer frustrerend als je 2 maanden lang met superveel zelf vertrouwen hebt rondgelopen
Suwardi, is aas niet heel verslavend? Als je in bv 2 maand even veel gaind dan in bv 1j.
Volgens mij moest ik 1x aas gebruiken dat het niet lang zal duren voor ik mijn 2e kuur begin
In zekere zin wel,is ook afhankelijk van hoeverl wilskracht iemand heeft. maar bijna iedereen zegt dat zr maar een kuur doen maar doen er uiteindelijk meerdere. het ON gevoel voelt gewoon erg goed. ikzelf had eerlijk gezegd wel grote twijfels om dit derde kuurtje te doen omdat het ook aardig wat kost. Maar ik heb er nu de tijd op zich wel voor en wil gewoon gainen. Allemaal kwestie vam disipline en wilskracht zoals met bijna alled in het leven. Ligt er natuurlijk ook aan wat voor fysiek je voor ogen hebt.

kan je miss beetje beschrijven hoe dat on gevoel voelt? gewoon heel de dag door vrolijk en 100% zelfvertrouwen + libido etc?

:roflol:

Ik heb weekend :)

kan je miss beetje beschrijven hoe dat on gevoel voelt? gewoon heel de dag door vrolijk en 100% zelfvertrouwen + libido etc?
Ja erg veel zelfvertouwen, je vind jezelf helemaal geweldig. libido is erg hoog en je vind lelijke meisjes ook aantrekkelijker. Meeste worden nogal arrogant .

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 09:18 ----------

heb het adres van de dealer :trollface:

Terug
Naar boven