- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Ik vind het beter dan cookies&cream.Is dat chocolate bounty nog wat? Heb eindelijk bijna mijn cookies&cream op...
Ik heb wel de isolaat.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het beter dan cookies&cream.Is dat chocolate bounty nog wat? Heb eindelijk bijna mijn cookies&cream op...
ga ik direct proberen
Ik heb chocolat bounty, dus gaat perfect!! Thx!
Lijkt het kwa structuur een beetje op roomijs? of is het totaal anders?
Wel iets anders ran roomijs maar scheelt niet veel.Ik zou een nieuwe wekker vragen voor je verhaardag, deze is zeker stuk..M'n vriendin vertelde me vandaag dat ze voor m'n verjaardag een h**r langs wil laten komen om een triootje te hebben.![]()
Wiskunde examen die ****ing makkelijk was(srs minstens een 9). En de rest maar zeiken dat ze het niet optijd afkregen! hah!![]()

aminozuren denaturaliseren op +65°c
aminozuren worden in labo's en dergelijke bewaard in vriestemperaturen, omdat dit optimaal is (heb ik eens gehoord). hoeveel onder 0 weet ik niet, maar -17°c doet volgens mij zeker niets slecht
Ondanks de warmte toch een lekkere training!
---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 16:23 ----------
+ nu lekker stracciatella eiwit ijsje![]()
Hopen dat ik het rond 9 uur op kan eten 
Lekker met mijn kont op het strand gelegennnnnnnnnnnnnnnnn![]()
nice ik neem mijn kont ook altijd mee naar het strand, wel leuke gezeldschap
?Jup!havo wiskunde A?
bij mij ging die ook echt bazig, sowieso een 9 idd.
Bij vraag 16 dacht ik echt van: 'dit wordt een 10 als ik zo doorga'. Toen kwamen er wat lastigere, maar alsnog goed gemaakt. Was binnen twee uur al weg.
wat moet je van me
Gemeen
Nah, Hoody ..Gemeen
---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 17:37 ----------
OT: Lekker koud water uit de vriezer![]()
j/k man alles goed? leuk om je weer gezien te hebben nog leuke pasen gehad?

Gezien te hebben? Was jij dat laatst op m'n slaapkamer..
Haha pasen, gewoon gewerkt .. 200% loon .. student he![]()
nice kwam de paashaas nog langs op je werk? zou je dan ook 200% meer eitjes krijgen denkje