- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bij, ik vind mezelf echt geen beest. ik vind het wel altijd mooi hoe de buitenwereld je als buff ziet en je jezelf beschouwt als ecto
zit trouwens nog steeds te lollen om een uitspraak van een vriend van mij gister
"ja ik zou best wat meer spieren willen, maar ik hoef niet meteen zo'n beest als jou te worden. alhoewel me dat ook wel leuk zou lijken"
![]()

je bent omin bufer staat toch ookbij, ik vind mezelf echt geen beest. ik vind het wel altijd mooi hoe de buitenwereld je als buff ziet en je jezelf beschouwt als ecto
omdat je een onzekere ,irritante 16jarige bentAls ik zo'n post maakte gegarandeerd 1612316 haters![]()
er staat toch ookbij, ik vind mezelf echt geen beest. ik vind het wel altijd mooi hoe de buitenwereld je als buff ziet en je jezelf beschouwt als ecto

nice !Deze week toch een beetje gepokerd, puur voor geld, ik poker dus niet meer tegen de beste spelers van NL, heb me erbij neergelegdTegen de average speler is het namelijk easy money. $1k gemaakt deze week tegen de average spelers.
![]()

Deze week toch een beetje gepokerd, puur voor geld, ik poker dus niet meer tegen de beste spelers van NL, heb me erbij neergelegdTegen de average speler is het namelijk easy money. $1k gemaakt deze week tegen de average spelers.
![]()
ben arme student
Tegen de gemiddelde speler is het gewoon easy money. Maar geld maakte mij toen niks uit, wou gewoon de beste verslaan.
Mwa, had zo'n 3 weken geleden tegen de nummer #1 van NL gespeeld(heads-up), doe ik nooit meer...Tegen de gemiddelde speler is het gewoon easy money. Maar geld maakte mij toen niks uit, wou gewoon de beste verslaan.
---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 12:58 ----------
Leren? theorie kennen is niet genoeg, ervaring is net zo belangrijk als je winstgevend wil spelen, heb zelf 2 jaar ervaring.
---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 12:59 ----------
cannot say omdat er priv info in zit![]()