suwardi
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 11%
suwardi doe rustig man jebent de laatste tijd echt fel geworden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
suwardi doe rustig man jebent de laatste tijd echt fel geworden

wanneer ga jij doen?

Ik doe dat niet

Je eet volgens je schema, of je eet niet volgens je schema![]()

Ik doe dat niet
Dus jij ga mij zeggen dat jij elke maaltijd dat op jouw schema staat eet, elke dag opnieuw??
Nooit variatie?

Jongens, wat een gezeik om een mini waterijsje! Die 10g suiker gaan het niet doen hoor. Dan neem ik wel hap minder rijst. Het is niet dat we pro's zijn of in wedstrijd prep zitten

Ik doelde op dat het niet anders kan, je doet het of niet, zelfde als je gaat naar bed of je doet het niet.![]()

Veel succes met het volhouden van dat schema!!nee zit variatie in maar dat ligt aan onregelmatige geldinkomsten![]()

Ondertussen op 13%

We zullen binnen paar maanden nog is praten!Waarom variatie... krijg genoeg voedingsstoffen binnen en het is wat anders dan een trainingsschema...

ik heb 3 maanden lang alleen maar elke dag panga , rijst, visolie, havermout en whey gegeten . enige wat varierde was het avondeten en 1x in de week Mc donalds.Ik doe dat niet
Dus jij ga mij zeggen dat jij elke maaltijd dat op jouw schema staat eet, elke dag opnieuw??
Nooit variatie?