MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

goed bezig, toen ik 17 was at ik 1 maaltijd per dag(avondeten) rest was chips:(:( woog ook rond de 58kg:(

goed bezig, toen ik 17 was at ik 1 maaltijd per dag(avondeten) rest was chips:(:( woog ook rond de 58kg:(
Ik at toen bijna alleen junk :p
's morgens meestal een koffiekoek of een curryrol. 's middags minute soep met paar sneden brood, na school een shitload aan koeken, avondmaal at ik amper en voor het slapen at ik nog paar boterhammen.

you phaggots mad dat ik op mijn 14e al buffer was dan jullie op je 17e

Dacht wel dat je dat bedoelde hoor ;) maar wat is daar nou leuk aan :scratch: zo reageer ik altijd :p
Buren pesten an sich is niet bepaald leuk, echter gaat het erom dat ik graag mijn hardstyle/ hardtrance muziek graag hardop zet. En ik had een vermoeden dat mijn buren dit niet zo tof zouden vinden maar dat viel heel goed mee! Ze hebben zelfs een steen door mijn ruit gegooid om de muziek beter te kunnen horen.

Nog meer mensen een PM van Carina Erdmann aka 'search muskles' gehad?

..

nee, maare marcel je ziet er goed uit op die foto, had je er zelfs karma voor willen geven. wou dit even kwijt;)

Yes me laatste tentamen eindelijk man pff. nu hardkoor bulk jatoch

Buren pesten an sich is niet bepaald leuk, echter gaat het erom dat ik graag mijn hardstyle/ hardtrance muziek graag hardop zet. En ik had een vermoeden dat mijn buren dit niet zo tof zouden vinden maar dat viel heel goed mee! Ze hebben zelfs een steen door mijn ruit gegooid om de muziek beter te kunnen horen.
Lol @ dat laatste :p
Bedoel van wat is nou leuk aan als ik reageer waaruit blijkt dat ik het snap :p. Trolling, verwarring zaaien en dingen zeggen waarvan andere denken ??? en niet begrijpen wat ik bedoel of wtf denken / raar vinden, is wat ik doe :p. Moet je toch al gemerkt hebben :D

3x karma tot het eerste lichtgroene blokje :D

Terug
Naar boven