- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goed bezig, toen ik 17 was at ik 1 maaltijd per dag rest was chipswoog ook rond de 58kg
![]()

at altijd met tegenzin, en soms at ik ook 2 dagen nietsHad volgensmij ook een soort van anorexiaat altijd met tegenzin, en soms at ik ook 2 dagen niets
?Ik at toen bijna alleen junkgoed bezig, toen ik 17 was at ik 1 maaltijd per dag(avondeten) rest was chipswoog ook rond de 58kg
![]()

Dacht wel dat je dat bedoelde hoorwat elephant zegt inderdaad. Deed het wel even in mijn broek vanwege whami's verkeerde interpretatie![]()
maar wat is daar nou leuk aan
zo reageer ik altijd 

Jij buf?you phaggots mad dat ik op mijn 14e al buffer was dan jullie op je 17e

Net shake geprobeerd met berry blast en stracciatella en melk door elkaar heen, was echt super lekker!![]()
heb straciatella , berryblast , chocolat en cookies en cream staan 
Buren pesten an sich is niet bepaald leuk, echter gaat het erom dat ik graag mijn hardstyle/ hardtrance muziek graag hardop zet. En ik had een vermoeden dat mijn buren dit niet zo tof zouden vinden maar dat viel heel goed mee! Ze hebben zelfs een steen door mijn ruit gegooid om de muziek beter te kunnen horen.Dacht wel dat je dat bedoelde hoormaar wat is daar nou leuk aan
zo reageer ik altijd
![]()
---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 20:34 ----------
Jij buf?![]()
Nog meer mensen een PM van Carina Erdmann aka 'search muskles' gehad?
..

Dit.nee, maare marcel je ziet er goed uit op die foto, had je er zelfs karma voor willen geven. wou dit even kwijt![]()

Lol @ dat laatsteBuren pesten an sich is niet bepaald leuk, echter gaat het erom dat ik graag mijn hardstyle/ hardtrance muziek graag hardop zet. En ik had een vermoeden dat mijn buren dit niet zo tof zouden vinden maar dat viel heel goed mee! Ze hebben zelfs een steen door mijn ruit gegooid om de muziek beter te kunnen horen.

. Trolling, verwarring zaaien en dingen zeggen waarvan andere denken
en niet begrijpen wat ik bedoel of wtf denken / raar vinden, is wat ik doe
. Moet je toch al gemerkt hebben 
Yes me laatste tentamen eindelijk man pff. nu hardkoor bulk jatoch
---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 20:34 ----------
Jij buf?![]()