Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

500gr patat en nu onder zonnehemel :)

eey suwardi je bashte mij eerst wel vanwege iifym maar je zit de hele tijd te snacken, als je je nou is in de wetenschap achter iifym verdiept zou dat veel voordeel hebben tov je snacks :D

eey suwardi je bashte mij eerst wel vanwege iifym maar je zit de hele tijd te snacken, als je je nou is in de wetenschap achter iifym verdiept zou dat veel voordeel hebben tov je snacks :D
ik heb skitta ik bulk toch dus maakt me niet uit als ik maar over me onderhoudt zit.

Waarom post jij zoveel cheatmaaltijden en blijft buff en droog (als ik op je stats af ga) 99% van dbb is aan het cutten voor de zomer jwt:D en jij zit iedereen gek te maken :(
omdat als ik aan de AAS zit. speelt ook mee en meestal cheat ik als ik maaltijd heb gemist.
Nu ga ik weer goed bulken zomer boeit me niks blijf denk rond 12vp staan ofzo. cutten zou ook zonde zijn van kuur

hnnnng shoarma en 21 jump street, eeuwige karma voor suwardi

veilige link dit [Link niet meer beschikbaar]

ingegroeid schaamhaar/steenpuist eindelijk uitgenepen onder de douche.

Dat feel wanneer je die half-verharde pus er eindelijk uit voelt ritsen na weken een pijnlijke rode bult met herpes-look...

sweetjesus.jpg

doesn't matter, had pseudo-orgasm

Rally van ieper!!

dafuqqqq did i just read

Calyptus:(:(

Voor het eerst kleding online besteld, 1 tanktop en 3 t-shirt, en ze passen alle 4 perfect!!!

Nice haha. Waar besteld?

Geen hertentamens!! volgende week nog paar laatste simpele dingetjes voor school regelen en dan vakantie !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

YEAAAAH BUDDY VAKANTIE!!

2 maanden chillings!

3e geworden op een pokertournooi!
Inzet was €50, 4e plaats kreeg niets!! Had ik even geluk :eek:

:trollface:

Vandaag lekker borst en armen trainen en daarna mcdonalds bigtasty halen ofzo.

inb4. Haters dat ik teveel cheat.

Terug
Naar boven