- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jep, buiten als de drol te dik is en je poepgaatje scheurt
Vanmorgen gehad and it hurts like hell![]()

maagpijn>$Trainen ging lekker, had 300euro meer over dan ik dacht deze maand en zometeen heb ik me 1meal/week cheatmeal bestaande uit hamburgers, brood, chips cola en koekjes.
wwwaar? zou het nergens voor kunnen stellen behalve je ballenof je moet arabische haargroei hebben
Wat poepgaatje scheurt? Poepgaatje duwt je drol samen. Mijn broer heeft steeds van die brede die niet doorgespoeld kan worden en heb hem nog nooit met een vrouw samen gezienJep, buiten als de drol te dik is en je poepgaatje scheurt
Vanmorgen gehad and it hurts like hell![]()
.Ja, gisteren deed ie ineens pijn en er hing wat bloed aan mijn toiletpapierWat poepgaatje scheurt? Poepgaatje duwt je drol samen. Mijn broer heeft steeds van die brede die niet doorgespoeld kan worden en heb hem nog nooit met een vrouw samen gezien.
Interessant onderwerp btw

Ja, gisteren deed ie ineens pijn en er hing wat bloed aan mijn toiletpapier
Een vriend van mij heeft die ook eens gehad en het was niet de eerste keer dat ik dit had![]()

Wtf... Misschien een idee wat meer vezels te eten? Gebroken lijnzaad, volkoren brood, zilvervlies rijst?

Voorheen nooit last van gehad, en me voedingsschema is nog hetzelfde ongeveer. Eet zo'n 15 volkorenboterhammen op een dag dus daar heb ik genoeg aan![]()