XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ja, gisteren deed ie ineens pijn en er hing wat bloed aan mijn toiletpapier :(:o
Een vriend van mij heeft die ook eens gehad en het was niet de eerste keer dat ik dit had:o

Je moet gewoon niet zo hard persen en vooral niet hard vegen. Veeg jij je soms af met schuurpapier?

yes,.. gotta have them fiberzz
anders poep je droge kakka

yes,.. gotta have them fiberzz
anders poep je droge kakka

Die vezels die ik boven je post heb aangetoont , absorberen immens veel water , die zorgen voor een niet-pijnlijke ontlasting .

Dus een aangename ontlasting ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Heb je ook gelijk geen toiletpapier meer nodig en je kont wordt ook veel schoner.

Lekker vroeg klaar!:woot:

Lol@conversation :D

je wast toch altijd je reet na t schijten?
of zijn jullie verliefd op papier ofzo..

Heb jij een emmer sop naast de wc pot staan dan?

komop man, we leven in ****ing 2012.
je reet niet wassen na t schijten is echt een no no (imo)
er zijn genoeg mogelijkheden :D maargoed, hygiëne verschilt van persoon tot persoon natuurlijk..

is dat niet ****ing oncomfortabel als er zo'n koude straal je kont in spuit???

komop man, we leven in ****ing 2012.
je reet niet wassen na t schijten is echt een no no (imo)
er zijn genoeg mogelijkheden :D maargoed, hygiëne verschilt van persoon tot persoon natuurlijk..

Haha wat is dat? Is dat de wc pot of is dat een wasbak? Heb je daar dan ook een handdoek hangen waar je je billetje's mee droog veegt? En dat spettert toch alle kanten op die straal :roflol:. Naja ik zal wel onder een steen leven want ik heb zoiets nog nooit gezien of nog nooit gehoord.

Haha wat is dat? Is dat de wc pot of is dat een wasbak? Heb je daar dan ook een handdoek hangen waar je je billetje's mee droog veegt? En dat spettert toch alle kanten op die straal :roflol:. Naja ik zal wel onder een steen leven want ik heb zoiets nog nooit gezien of nog nooit gehoord.

zijn wc's met zo'n straal waar je je reet mee kan wassen :D
je hebt ze ook als 'booty wash' appart.. soort van kleine wc

zijn wc's met zo'n straal waar je je reet mee kan wassen :D
je hebt ze ook als 'booty wash' appart.. soort van kleine wc

Bedankt voor de info maar ook al zou ik dat ding in mijn huis hebben zou ik het nog niet gebruiken :roflol:.

Wie schoon wil zijn moet lijden...

Zou wel mooi zijn als het ook nog lauw-warm is.

Kijk, nu komen we ergens, maar sommige wc's maken zo'n grote plons koud water tegen je hol, als je een drol erin laat.. dat voelt erg ongemakkelijk:(

nou goed nieuws voor jou big t, je hebt ze ook met koud/warm regelaar :D

Terug
Naar boven