XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Versturen die uberhaupt wel naar NL (in Frankrijk is al 10 euro verzendkosten, dus weet niet wat naar buitenland kost)?
Nederland waarschijnlijk ook 10euro, ga anders langs een winkel in antwerpen of tilburg ofzo. Ook de bijenkorf verkoopt RL;)

yeess ben nu ufc aan het kijken zonder dat ik al gespoiled ben, its time phaggots

chael sonnen vs silva

Kleren gaan kopen; normaal ben ik hier altijd heel moeilijk in maar vandaag liep het als gesmeerd:)

Dit is hem !!!!

15of9ds.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jul 2012 om 09:33 ----------

krijg jij ook die kikker te zien ? :s

nice, doet me denken aan een kerstham:D

Dat ik fakking ON ben!

Vanmiddag eerste keer wezen prikken, everything went just fine hehe! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nieuwe HBO Serie gedownload ... Generation Kill iemand ermee bekend?

Inderdaad wel leuke serie.. vooral die ene kerel (ray?? al tijd geleden gezien) is erg grappig.

Pantrofl, wij hebben beiden al teveel films/series gezien :fa:

Heb je trouwens nog een aanrader voor nu te zien? Recente film, genre maakt niet uit (buiten horror :o)

Haha nee man. Zit zelf ook te wachten op nieuwe films die op DVD of BR kwaliteit uitkomen. Ga niet die cam versies kijken.

Pantrofl, wij hebben beiden al teveel films/series gezien :fa:

Heb je trouwens nog een aanrader voor nu te zien? Recente film, genre maakt niet uit (buiten horror :o)

Ah great, zijn helaas maar 7 afleveringen inderdaad ... hoort ook tot de Mini-serie collectie van HBO... kijk anders even op hbo site of ze nog meer gave series hebben ... heb er al veel van gezien maar weet van sommige namen niet meer ..

Terug
Naar boven