Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ik zit nu te cutten..

zag vandaag tijdens alternating dumbbell curls aders in mijn voorkant-schouder pompen :O GEIL!!!

Kreeg te horen dat ik er bruut uitzag( ben nu 9dagen on)
Feels good!

eindelijk die 100kg bench! feels gooood

ben je niet buff genoeg :roflol: hvl kcal vreet je nu weg?

Als ik in de spiegel kijk zie ik nog steeds een ecto staan..
Geen idee bro hoeveel cals ik nu op 't moment eet, heb ff me eten aangepast naar werk omstandigheden. Over een week ben ik 4,5 week vrij en dan verander ik 'm weer. ;)

1: 100gram havermout, 50gram whey. + 1 banaan
2: 400gram pasta + 200gram kip
3: 500gram kwark
4: 150gram toijn + 350gram basmati rijst
5: 40gram whey
6: 200gram vlees/vis + 400gram pasta
TRAINEN
7: banaan
8: 200gram kip of 6 eieren + 300gram basmati rijst
9: 75gram cashewnoten
10: 500gram kwark + 3schijven ananas

en ik maar blij zijn met mijn 40's:( zet jij het bankje ook helemaal recht? of zit er een kleine hoek in.. zo'n kleine hoek kan echt veel verschil maken.

Ik heb er wel een kleine hoek in zitten bro. ;)
Helemaal recht vindt ik op de één of andere manier niet lekker aanvoelen..

:roflol: big meals are big!!

Of is het gekookt gewogen?

Als ik in de spiegel kijk zie ik nog steeds een ecto staan..
Geen idee bro hoeveel cals ik nu op 't moment eet, heb ff me eten aangepast naar werk omstandigheden. Over een week ben ik 4,5 week vrij en dan verander ik 'm weer. ;)

1: 100gram havermout, 50gram whey. + 1 banaan
2: 400gram pasta + 200gram kip
3: 500gram kwark
4: 150gram toijn + 350gram basmati rijst
5: 40gram whey
6: 200gram vlees/vis + 400gram pasta
TRAINEN
7: banaan
8: 200gram kip of 6 eieren + 300gram basmati rijst
9: 75gram cashewnoten
10: 500gram kwark + 3schijven ananas

Ik heb er wel een kleine hoek in zitten bro. ;)
Helemaal recht vindt ik op de één of andere manier niet lekker aanvoelen..

met zo'n hoek pak je toch echt borst mee tho.. als je hem wilt isoleren, zou ik het bankje helemaal recht zetten. tuurlijk voelt het lekkerder aan als je het bankje schuin hebt, omdat er dan minder last op je schouders komt:D

:roflol: big meals are big!!

Of is het gekookt gewogen?

Is allemaal bereid gewicht. ;) Vindt het overigens wel meevallen, gebeurd me vaak zat ik uur tijd na een maaltijd al weer honger heb haha

met zo'n hoek pak je toch echt borst mee tho.. als je hem wilt isoleren, zou ik het bankje helemaal recht zetten. tuurlijk voelt het lekkerder aan als je het bankje schuin hebt, omdat er dan minder last op je schouders komt:D

Zo groot maak ik de hoek ook weer niet! De hoek is echt zeer klein. ;)
Beetje lastig uitleggen, als je er geen beeld bij heb hehe.

Ze hebben exact dezelfde kwark in Spanje in de supermarkt als dat ik in Nederland eet! Perfect!

dat ik vanochtend wakker werd en dacht: nog een dag "slaven"
en dan lekker 2 dagen ontspannen in het Sanadome.......

al mn herkansingen gehaald.. 3x een 7 :)
ben zeer tevreden

Wanneer je het bankje licht schuin zet is het vergelijkbaar met militarypress en helemaal rechtop met behind the neckpress. Natuurlijk doet je borst dan ook wat mee of denk je dat je schouders bij helemaal vlak banken ook helemaal niks doen dan? Maar dan zal jij ook wel een mp hebben van dik over de honderd?

lol zat ook eens op google chrone te surfen druk ik ineens op ctrl shift N en ikke awyeah nieuwe main browser. if you know what i mean.

Terug
Naar boven