Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Vandaag naar Cherso :D
Aaaawwwwwwwww yeaaah

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1zl92fn.gif

Tot over 12 dagen

Weer lekker geslapen in m'n eigen bedje, en vandaag weer trainen:D

Laatst bewerkt:
Lijkt me zo vet om NU naar cherso te gaan met mn huidige pua 'skills', toen ik 3 jaar geleden ging had ik 1 chick geregeld in 7 dagen, not a single approach was done that week

Als je geld over hebt (600) kan je iemand vervangen uit onze groep xD Niemand uit de groep weet hoe die kerel er bij is geslopen :roflol:

Lijkt me zo vet om NU naar cherso te gaan met mn huidige pua 'skills', toen ik 3 jaar geleden ging had ik 1 chick geregeld in 7 dagen, not a single approach was done that week

Same :roflol: zat wel in ons hotel dus kon haar nog 6 days straight 3x per dag nemen maar toch.

kid in a candyshop/10

yes zo ff borst+armen op pompen

Vandaag straps + grippers in 1 halen bij de supplementenboer, zoveel broscience mogen aanhoren :roflol: niet normaal meer.
Eerst was het droogtrainen.. toen zei de klant dat die op 10% stond, ik me omdraaien, dan zie je het al gelijk aan de armen :o haha

Hij wist wel dat je 500-600kc onder onderhoud moest zitten om vet te verliezen, nu wil die massa opbouwen maar hij wil niet zoveel eten en is bang om dik te worden. Verkoper zegt natuurlijk alleen maar ja en amen op z'n amino-zuur onzin gepraat en creatine kuren :roflol: lolletje van de dag

Maar hij had wel een pot massgainer van 2kg voor 60+ eurie gescoord ;)

Poepen na een junkmaaltijd van 2 kroketten, 1 frikandel, 1 bamibal en 3 witte boterhammen gisteren

Awww yeah

dat cash nodig voor school/boeken, was graaaag meegegaan :(

Ha, kwam net maatje tgen in de sportschool die vroeg of ik nog iemand wist waar we tom mee konden vervangen. Vertelde dat ik het hier had gezegd en hij zei " kom maar zolang het geen seriemoordenaar is kan het er niet veel slechter op worden". Vakantie van die kerel gaat hem behoorlijk tegenvallen aangezien niemand hem mag :roflol:

Hoezo gaat ie mee dan

Hij heeft stiekem tegelijkertijd geboekt als ik dat zo lees...

Als je geld over hebt (600) kan je iemand vervangen uit onze groep xD Niemand uit de groep weet hoe die kerel er bij is geslopen :roflol:

Als jullie nou met z'n allen mijn reis+verblijf betalen ga ik wel mee. Weet je zeker dat je genoeg lol hebt :o

Terug
Naar boven