suwardi
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
YES MuahaHAHAH
ik had afgelopen zaterdag een half cubaans/NL chick ontmoet, ben nu beetje whatsappen ze wil me c**k in haar alles. ze heeft 4 tattoos en ze is best klein en lekker slank MMMMMM I'm lovin' it!
Als jullie nou met z'n allen mijn reis+verblijf betalen ga ik wel mee. Weet je zeker dat je genoeg lol hebt![]()

haha volgens mij niet nee , ze heeft echt geile kleine ass maar wel echt lekker weetje. FF proberen ass pica te hosselen of te maken als ik haar zie
Sluit wel ff zelf extra ziektekostenverzekering af brah.
![]()
Mja vriend van me was dat bonnetje ervan toch al kwijt geraakt dus kon toch al niks proberen te declareren... 
Als jullie nou met z'n allen mijn reis+verblijf betalen ga ik wel mee. Weet je zeker dat je genoeg lol hebt![]()

Moeten we zeker ook je ziekenhuiskosten gaan betalen. Je brengt me trouwens wel op een idee, we kopen daar wel een fles absint voor hem alleen. Ligt die de hele week int ziekenhuis![]()
Besloten geen pwo's meer te bestellen, nu alleen nog maar roids.![]()

kwil geen juicy luicy worden![]()
ik ga voor fitness/beachboy fysiek

Je kan eventueel agmatine nog toevoegenBesloten geen pwo's meer te bestellen, nu alleen sup voor de pomp, beta aline en crea..![]()

hmmm zit ook te twijfelen om te beginnen met kuren deze winter.. al ben ik er wel van overtuigt dat ik natty nog veel kan halenzal dus volgende zomer worden
![]()
oke brohmmm zit ook te twijfelen om te beginnen met m'n 5e kuurtje deze winter.. al ben ik er wel van overtuigt dat ik natty nog veel kan halenzal dus volgende zomer worden
![]()