AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

YES MuahaHAHAH
ik had afgelopen zaterdag een half cubaans/NL chick ontmoet, ben nu beetje whatsappen ze wil me c**k in haar alles. ze heeft 4 tattoos en ze is best klein en lekker slank MMMMMM I'm lovin' it!

Als jullie nou met z'n allen mijn reis+verblijf betalen ga ik wel mee. Weet je zeker dat je genoeg lol hebt :o

Moeten we zeker ook je ziekenhuiskosten gaan betalen. Je brengt me trouwens wel op een idee, we kopen daar wel een fles absint voor hem alleen. Ligt die de hele week int ziekenhuis :evil:

Moeten we zeker ook je ziekenhuiskosten gaan betalen. Je brengt me trouwens wel op een idee, we kopen daar wel een fles absint voor hem alleen. Ligt die de hele week int ziekenhuis :evil:

Dan ben je alsnog maar 1 dag van hem af, ik heb maar 1 dag in bed gelegen na mijn avontuurtje. Of je moet hem zichzelf dood laten drinken, maar dat is wel heel radicaal.

Zo even lekker rugje doen, daarna chill in sauna nomnonmnonmnom

Besloten geen pwo's meer te bestellen, nu alleen sup voor de pomp, beta aline en crea..:)

Haha in de winter, nu nog niet xD

Heavy-SON-I-AM-DISSAPOINT.jpg

kwil geen juicy luicy worden :(

ik ga voor fitness/beachboy fysiek

hmmm zit ook te twijfelen om te beginnen met kuren deze winter.. al ben ik er wel van overtuigt dat ik natty nog veel kan halen:( zal dus volgende zomer worden:rolleyes:

Lord of the rings: the two towers extended versie 1080p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb wel maar een 24" scherm aan de voet van mijn bed staan :sad:

waterpoloer:(:(:( zeg er wat van:(:(:(

Terug
Naar boven