XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Vandaag heeft een vriend van me een mobiel gevonden. Alvorens we het mobieltje terug brachten naar de rechtmatige eigenaresse hebben we een kijkje genomen wat er allemaal op stond. Resultaat; een filmpje van het meisje zelf die zichzelf aan het vingeren was op bed. We hebben smakelijk gelachen:roflol:

vids or it didn't happen

misschien was ze wel lelijk

zoiets zet je eerst over naar je eigen telefoon, vervolgens chanteer je haar ermee.

Ik heb een uitnodiging van jerney gehad om 18:00 uur sushi te eten. :evilnana:

ploert da je bent :mad: ikke niet :sad:
Jeeeeeeeerney!

:aai:

Ploert?
Jeetje daar moet ik even de betekenis van opzoeken, maar goed jerney heeft liever niet dat je komt.
Ze zegt dat je een slechte invloed op haar hebt, was iets met Rotterdam ofzo.. weet het eigenlijk niet precies, ik luister meestal maar half naar vrouwen eigenlijk. :)

Niet zo naar bj, zolang jullie maar zelf betalen zijn jullie van harte welkom :D

Zag dat die sushi bar ook mn favo dames over de vloer krijgt... Mij kun je daar binnenkort zeker vinden!

Doen Johnny, ik ben net pas uitgebuikt ;)

Een geile milf van 40 die voor me een gebukte oefening komt doen , vervorgens omdraait en lacht.

Tetete Tomasson !
Feyenoord speelde matig maar toch 3 punten :)

Nice xD

feyenoord is echt psv0.5. wat een drama zeg. alleen maar k*t spelen en elke keer toch met 1-0 of 2-1 winnen. ajax heeft potverdomme 28 doelpunten meer en staan maar vier puntjes voor :roflol:

Weeeeekeeeeend!!!1 :evilnana::banana::banme::who::yarly::google::exactly:

10 vette liedjes :)

feyenoord is echt psv0.5. wat een drama zeg. alleen maar k*t spelen en elke keer toch met 1-0 of 2-1 winnen. ajax heeft potverdomme 28 doelpunten meer en staan maar vier puntjes voor :roflol:

Hahaha tja.. RKC speelde ook wel lang met veel man achter de bal. Zondag gaat wel een mooie wedstrijd worden, kijken of AZ eindelijk eens indruk kan maken.

Dit kaartje die ik vanochtend kreeg:
25hj2md.jpg
:D

vanavond lekker trainen

wakker worden zonder wekker :)

Terug
Naar boven