- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha morgen naar de gym van mijn vriendik ga er een troll training van maken
lekker benchen met 30KG en doen alsof het ****ing zwaar is, ectos mirin, incline DB press met 4KG en bicep curls met roze p*ssy weights
![]()
Dan gaat die zeggen: joh ik wist het, zijn allemaal nep spieren!!!11!!111!
hij denkt ook dat ik aan de shakies zit en mijn spieren nep zijn
haha morgen naar de gym van mijn vriendik ga er een troll training van maken
lekker benchen met 30KG en doen alsof het ****ing zwaar is, ectos mirin, incline DB press met 4KG en bicep curls met roze p*ssy weights
![]()
? wij hebben ook die p*ssy roze zooi 
Nepspierenkwam laatst zo'n dronken mokkel naar me toe. Zei ze zijn die spieren echt? Nee thuis opgwpompt met fietspomp.
![]()
Serieus? Hoe doe je dat ? Welke ader gebruik je hiervoor?

Ik ging helemaal stuk omdat filmpje![]()
wat een k*tgeit
http://www.dumpert.nl/mediabase/2242201/bc2bdb80/buttermilk._de_hyperactieve_dwerggeit.html
Haha ..Maar hoeveel bar lucht moet er in ? Heb gelezen dat je bij 2 bar kunt ontploffen .. is dat serieus ?

Ja je moet niet teveel oppompen anders wordt die nepheid zo overduidelijk he![]()
Waar ga je trainen? wij hebben ook die p*ssy roze zooi
OT: lekker getraind 4x8x120 DL jammer van m'n failed attempt op 1x145, m'n benen trilde als de malle ...

Ok, ik ga het eens proberen ... gewoon met fietspomp? of met hogedruk ?
Damn, als dit geen chicks gaat opleveren ...

Ok, ik ga het eens proberen ... gewoon met fietspomp? of met hogedruk ?
Damn, als dit geen chicks gaat opleveren ...
Have fun bro, gaat wel lukken!
Zorg wel dat alle naalden en scherpe objecten opgeruimd zijn.. Anders steek je jezelf dalijk prongeluk lek en zien ze dat het nep is![]()
Lol, Nou die gare b*ch die wil je niet was 35, flesje bier in dr hand. Ging alleen maar daar over praten. Beschamend om daarmee te praten in de club.
Als je helemaal vanuit uit jouw sloppenwijk naar Groenlo komt ... moet je het zeggen ... dan meeten we even
---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 19:12 ----------
En, je bent veel te buff voor mij, dus ik zal gelijk weggaan ..