- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Hmmm dan snap ik em niet, sorry
kan je het eens herformuleren?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmmm dan snap ik em niet, sorry
kan je het eens herformuleren?hmmm dan snap ik em niet, sorrykan je het eens herformuleren?
Ik denk dat hij bedoelt dat er in zijn gym en kerel is en die beweerd dat hij natty is, maar die kerel kan maar 4x8 50kg benchen terwijl hij eruit ziet alsof hij 85-90kg kan benchen.Hmmm dan snap ik em niet, sorrykan je het eens herformuleren?
het is niet dat die gewichten indrukwekkend zijnDat is zijn punt juist.Ik denk dat hij bedoelt dat er in zijn gym en kerel is en die beweerd dat hij natty is, maar die kerel kan maar 4x8 50kg benchen terwijl hij eruit ziet alsof hij 85-90kg kan benchen.
En ronny, waarom zou dat niet kunnen man?het is niet dat die gewichten indrukwekkend zijn

Typisch, veel mensen hebben daar last van op het moment, zal wel aan het weer liggen oid.

Dus je zegt eigenlijk dat je van kuren niet sterker word maar alleen meer massa krijgt...Ik denk dat hij bedoelt dat er in zijn gym en kerel is en die beweerd dat hij natty is, maar die kerel kan maar 4x8 50kg benchen terwijl hij eruit ziet alsof hij 85-90kg kan benchen.
En ronny, waarom zou dat niet kunnen man?het is niet dat die gewichten indrukwekkend zijn
Typisch, veel mensen hebben daar last van op het moment, zal wel aan het weer liggen oid.
Gast van 20 jaar die 1.73m groot bij een gewicht van 82kg 4x8x50 bencht.
Iedere keer doet hij dat nooit meer, nooit minder. Zijn vp weet ik niet, maar hij staat goed droog.
Wat ik bedoelde is dat met zijn fysiek je echt wel meer moet kunnen dan de bench stats hierboven. Niemand gelooft hem dan ook in de gym dat hij natty is en terecht.
wtf man, tuurlijk is ie natty!Gast van 20 jaar die 1.73m groot bij een gewicht van 82kg 4x8x50 bencht.
Iedere keer doet hij dat nooit meer, nooit minder. Zijn vp weet ik niet, maar hij staat goed droog.
Wat ik bedoelde is dat met zijn fysiek je echt wel meer moet kunnen dan de bench stats hierboven. Niemand gelooft hem dan ook in de gym dat hij natty is en terecht.

.