XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Hmmm dan snap ik em niet, sorry :o kan je het eens herformuleren?
Ik denk dat hij bedoelt dat er in zijn gym en kerel is en die beweerd dat hij natty is, maar die kerel kan maar 4x8 50kg benchen terwijl hij eruit ziet alsof hij 85-90kg kan benchen.

En ronny, waarom zou dat niet kunnen man? :roflol: het is niet dat die gewichten indrukwekkend zijn

Ik denk dat hij bedoelt dat er in zijn gym en kerel is en die beweerd dat hij natty is, maar die kerel kan maar 4x8 50kg benchen terwijl hij eruit ziet alsof hij 85-90kg kan benchen.

En ronny, waarom zou dat niet kunnen man? :roflol: het is niet dat die gewichten indrukwekkend zijn
Dat is zijn punt juist. ;)

Eindelijk van m'n hoofdpijn af ... wat een hel..

Omdat ik vandaag een nieuwe bestelling met allerlei supplementen heb verzonden, ah yeahhh!

Dus je zegt eigenlijk dat je van kuren niet sterker word maar alleen meer massa krijgt...

Als ik em u nog niet snap dan ligt het aan de pijnstillers

Typisch, veel mensen hebben daar last van op het moment, zal wel aan het weer liggen oid.

Denk het, op het werk nergens last van .. kom thuis, even laptop aanzetten, even beneden wat eten... en ineens knallende koppijn... en nu 2 uurtjes later .. nergens last van .. was dat maar eerder, dna had ik nog even kunnen trainen..

Gast van 20 jaar die 1.73m groot bij een gewicht van 82kg 4x8x50 bencht.
Iedere keer doet hij dat nooit meer, nooit minder. Zijn vp weet ik niet, maar hij staat goed droog.

Wat ik bedoelde is dat met zijn fysiek je echt wel meer moet kunnen dan de bench stats hierboven. Niemand gelooft hem dan ook in de gym dat hij natty is en terecht.

door verveling ga ik nu hardlopen, kijken hoelang ik het volhoud.

Iedere keer doet hij dat nooit meer, nooit minder. Zijn vp weet ik niet, maar hij staat goed droog.

Wat ik bedoelde is dat met zijn fysiek je echt wel meer moet kunnen dan de bench stats hierboven. Niemand gelooft hem dan ook in de gym dat hij natty is en terecht.

Ok dan snapte ik toch wel wat je bedoelde

wtf man, tuurlijk is ie natty!
Anders is het een echte faalhaas!

beklaag et me alweer dat ik iets poste :roflol:

:treuren:

Sesamstraat draaide in de sportzaal :D

Terug
Naar boven