AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ik heb de meest zure scheet ooit gelaten en ik vind het nog lekker ook

Als dikke pl-er vetverlies logje aangemaakt, come on in bodybuilders :D

Geen gezeik meer aan mijn kop. *rust*

Gast van 20 jaar die 1.73m groot bij een gewicht van 82kg 4x8x50 bencht.
Iedere keer doet hij dat nooit meer, nooit minder. Zijn vp weet ik niet, maar hij staat goed droog.

Wat ik bedoelde is dat met zijn fysiek je echt wel meer moet kunnen dan de bench stats hierboven. Niemand gelooft hem dan ook in de gym dat hij natty is en terecht.

mind muscle connection...ik genoeg boys zwaarder curlen dan mij maar ik ben toch echt groter.

curl met 14-18 dumbbells

Yawn, nu naar de luchthaven vertrekken voor 2 weken turkije, zie jullie dan terug buffels en ecto's

uber spierpijn van me nieuwe schema heerlijk!

Dat is beter he :D Doe ik laatste tijd ook, gewoon wekker om 9 uur als ik vrij heb.

Echt veel beter inderdaad, in de ochtend eerder aan het eten, om vervolgens nog vroeger dan normaal in de gym te zijn, waardoor ik ook meer maaltijden heb ná het trainen.

vandaag om half 8 mijn bed uitgegaan, lekker weer, flink gegeten, boodschapjes gedaan, om 10 uur in de gym.

Awww_yeah.jpg

Fcking goed weer man :D

Echt veel beter inderdaad, in de ochtend eerder aan het eten, om vervolgens nog vroeger dan normaal in de gym te zijn, waardoor ik ook meer maaltijden heb ná het trainen.

vandaag om half 8 mijn bed uitgegaan, lekker weer, flink gegeten, boodschapjes gedaan, om 10 uur in de gym.

Awww_yeah.jpg

Kan echt zo vroeg niet fatsoenlijk trainen, beter gewoon rond 3uur gaan als je wat meer maaltijden naar binnen hebt gewerkt.

Op alleen m'n ontbijt ben ik naar de 1e set al duf.

Ik kan heerlijk trainen 's ochtends. Gewoon genoeg koolhydraten in je ontbijt en knallen! En dan heb je nog een hele dag om lekker te kanen.

Na een week niet trainen (blessure) gister weer wezen knallen op borst :cool: Echt een helse spierpijn nu :D
En het weer maakt me dag goed natuurlijk, straks lekker varen en vanavond knallen met schouders!

Lol, werd net gebeld door een onbekend nummer:

Zij: Hallo met blabla van Provea,
Ik: Hoi
Zij: Bent u al bekend met Provea?
Ik: Nee, en ik wil er ook niks van weten.
Zij: Maar ik heb een gratis boxershort voor u.
Ik: Hoef ik niet, ik heb er al genoeg.
Ik: Ik doe elk jaar een schone aan.
Zij: brabbel brabbel brabbel (belgische, verstond er niks van)
Ik: Ik versta er niks van, ajow.

:roflol:

Terug
Naar boven