Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb de meest zure scheet ooit gelaten en ik vind het nog lekker ook
als dikke pl-er vetverlies logje aangemaakt, come on in bodybuilders :d
Gast van 20 jaar die 1.73m groot bij een gewicht van 82kg 4x8x50 bencht.
Iedere keer doet hij dat nooit meer, nooit minder. Zijn vp weet ik niet, maar hij staat goed droog.
Wat ik bedoelde is dat met zijn fysiek je echt wel meer moet kunnen dan de bench stats hierboven. Niemand gelooft hem dan ook in de gym dat hij natty is en terecht.
Yawn, nu naar de luchthaven vertrekken voor 2 weken turkije, zie jullie dan terug buffels en ecto's
Dat is beter heDoe ik laatste tijd ook, gewoon wekker om 9 uur als ik vrij heb.
Echt veel beter inderdaad, in de ochtend eerder aan het eten, om vervolgens nog vroeger dan normaal in de gym te zijn, waardoor ik ook meer maaltijden heb ná het trainen.
vandaag om half 8 mijn bed uitgegaan, lekker weer, flink gegeten, boodschapjes gedaan, om 10 uur in de gym.
![]()
Ik kan heerlijk trainen 's ochtends. Gewoon genoeg koolhydraten in je ontbijt en knallen! En dan heb je nog een hele dag om lekker te kanen.
Weinig eten voor een training valt wel mee hoor. In het begin had ik er ook moeilijkheden mee, na een tijdje ben je dat gewoon.Dan zit ik 1kg meals in de ochtend weg te werken, mij niet gezien.

Weinig eten voor een training valt wel mee hoor. In het begin had ik er ook moeilijkheden mee, na een tijdje ben je dat gewoon.
---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 11:05 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=XAUUCLedmKI