Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Belgen zijn net vrouwen, we zullen ze nooit begrijpen :roflol:

quote van de dag imo +1

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 12:47 ----------

foto's duren ff iets langer, kan geen foto maken dat ik zelf meetlint om me bicep heb, ff wachten tot me zusje enz er weer zijn van vakantie

sounds legit,

ooit gehoord van plakband? tape gewoon dat lintje aan je bicep en maak een foto, klaar (jaahaa, nu kom je er niet meer onderuit)

ontbijt van 400ml melk, 100 gram havermout en een schep whey kan ik perfect trainen, daarna heb ik de hele dag om mijn maaltijden makkelijk naar binnen te krijgen :)

aighttt, nja mij niet gezien. Tot nu toe gegeten:
- pannenkoek van 2 eieren 2 eiwitten en 100gram brinta.
- 3 sneeën brood met honing

Wat ik nu ga pakken shake van 200ml water, 200ml melk, schep whey, banaan en een handvol bramen.

Daarna rond een uur of 2 - half 3 trainen.

:D:D:D:D

Een gratis boxershort wtf? :rolleyes:
Als het van die reclame sht is laat ik meestal de telefoon gewoon op tafel liggen, lopen hun helemaal hun verhaaltje te doen terwijl ik niet eens luister :)

Ja ik weet ook niet wat het was... Ik vind het leuker om die mensen belachelijk te maken.

Trainen met dit weer zonder fan of airco en ook nog eens on zijn, dat gaat dolle pret worden en na de training voelen als herboren. **** a shower I am the shower. :heart:

Trainen met dit weer zonder fan of airco en ook nog eens on zijn, dat gaat dolle pret worden en na de training voelen als herboren. **** a shower I am the shower. :heart:

Ik mag deadliften vandaag, dat wordt ook echt joy! Ook altijd in het begin van de training dus dan zweet je je voor de rest van de training helemaal kapot.

Gelukkig wel nog natty, mag er niet aan denken hoeveel ik zou zweten moest ik on zijn. Kan nu mijn tanktop al uitwringen.

Het gevoel als je in de douche staat daarna is het wel gewoon allemaal waard :).

So true, iedereen loopt er normaal bij (te praten) in mijn gym en ik werk me helemaal in het zweet :p Lauw douchen daarna is idd goddelijk :D

lauw? dat vind ik maar flauw. "panzer" er gaat niets boven een semi-myocardinfarct na jouw training. !!11!1!!

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 16:59 ----------

Belgen zijn net vrouwen, we zullen ze nooit begrijpen :roflol:

En ons nooit kunnen krijgen

en een discussie met ons winnen :trollface:

Bijna elk meisje die ik de afgelopen tijd ben tegen gekomen denkt dat ik 19 ben :roflol:

Met dit weer trainen, doodzweten, STEENkoud douchen, snakken naar adem maar er toch onder blijven staan. Vervolgens stap je die cabine uit en is het van

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: :roflol: @ deze inzending voor de b&f zomervakantie foto topic.

(moet vakantie foto maken met hun product erop)

[Link niet meer beschikbaar]

NSFW
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leg day, always makes me smile! :D

Nieuw shirt is binnen :)

uploadfromtaptalk1345053008026.jpg

uploadfromtaptalk1345053040311.jpg

Terug
Naar boven