Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euh.. ik heb niet veel meer hoorAls je niet meer kan betalen als een fiat en je moet er zuinig mee zijn omdat je anders geen vervoer meer hebt praat je er wel anders over.![]()
Maar ik zou het risico en gedonder toch niet aangaan om mijn auto steeds tussen 1.55m te proppen.Euh.. ik heb niet veel meer hoorMaar ik zou het risico en gedonder toch niet aangaan om mijn auto steeds tussen 1.55m te proppen.
Niets mis mee om aan straat te zetten lijkt me? Ik krijg meer het idee dat het een gewoonte is van deze kerel.

vrouwen kunnen niet inparkeren. Hehehe 
had niets meer gezegd want was best awkward en had wel wat medelijden!! Ik weet nog hoe het was toen ik pas werkte!Ik kom net van de winkel en zag aan de kassa een vriendin van mijn buurmeisje (3j jonger dan mij) zitten die ik al enkele maanden/jaren niet meer heb gezien. Volgens mij werkte zij er net want er stond een oudere vrouw bij haar.
Het was mijn beurt en ik lag vriendelijk en zeg: 'goedemiddag sarah!' Werd zij opeens knalrood en zei goedemiddag terug! Nu kreeg ze ineens moeilijkheden dingen in te scannen en geld terug te gevenhad niets meer gezegd want was best awkward en had wel wat medelijden!! Ik weet nog hoe het was toen ik pas werkte!
?
waar doe jij het eigenlijk voor...
heb je al jack3d op?
Niet naar school gaan -> ontbijten en doen alsof je naar school gaat tot moeders weg is -> om 1 uur 's middags wakker worden op de bank.
Voeltgoedman.jfif.
Ik ook, maar het is maar wat je ervan denktvoel me altijd een luie fl**ker als ik zo lang uitslaap

Moet OV-chipkaart aanvragen, heb zo brief thuisgekregen.
Moet ik eerst een persoonlijke ov-chipkaart aanvragen of krijg ik die automatisch thuis.
Heb een fiets gepikt van een of andere malloot aan het station!

Heb een fiets gepikt van een of andere malloot aan het station!