- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
iemand die niet deadlift
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iemand die niet deadlift
voor iemand die grotere onderarmen wilt hebben?
ik vanaf nu

en dit

Vandaag bij de huisarts geweest en bloed laten prikken, lijstje meegenomen vanuit de AAS sticky´s wat ik allemaal wilde weten zodat ik mijn referentiewaarden weet voordat ik ga kuren.
Ze vroeg wel waarom ik de hormoonwaardes wilde weten en heb haar toen meteen maar gezegd dat het gaat over de info die ik wilde weten voordat ik een kuur wil doen.
Het enige wat ze zei: "Is goed hoor, maar je weet wel dat ik hier natuurlijk niet achter sta". Ik zei dat ik dat begreep, maar dat ik overal wel terecht kon voor een preek, maar daar niet voor was gekomen.
Toen lachte ze en heeft ze bloed afgenomen en bloeddruk gemeten.
Toen ze het formulier ging invullen heeft ze ook nog wat extra zaken als cholesterol aangevinkt (stond niet in de sticky's). Vrijdag krijg ik de uitslag al (alhoewel ik hier wel vaker lees dat je dan nog moet wachten op hormoonwaardes omdat dat wel 2 weken kan duren)
Ik zag er wel een beetje tegenop om het zo aan mijn arts te vragen, maar volgens mij begreep ze me wel en ze deed er verder niet moeilijk over en ze stelde geen vragen en gaf geen preek. Ze gaf me echt het gevoel dat ik tijdens en na de kuur nog gerust teruig kon komen om bloedwaardes te laten controleren enzo.
Verder vroeg ze nog of er iemand was die regelmatig mijn bloeddruk kon controleren.
Was er ook nog voor iets anders (beginnende vitiligo), ben 25 minuten binnen geweest en hoefde ook maar 1 consult af te rekenen. Goed begin van de dag dus!
.

Ik zou graag aan de NL'ers duidelijk maken dat de man slechts een grapje maakte.
MVG Suwardi
Ik zou graag aan de NL'ers duidelijk maken dat de man slechts een grapje maakte.
MVG Suwardi