fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol bedenk me net dat ik vannacht nog eieren heb gebakken...![]()
Was ook no nasi over, ik zette een bord in de magnetron, ging zitten aan tafel, viel in slaap pakte ik weer een bord, schepte ik vol, wil ik hem in de magnetron doen staat dat andere bord er nog inDomme dronken jongen

Nog wachten tot een uur of 19:00, dan eindelijk me chick ophalen!! Gvd ben nog nooit zo geil geweest als in de afgelopen 2 weken fuarkkk

nummer dat kapotgedraaid word in mijn gym en ik vind het nog goeie muziek ook
http://www.youtube.com/watch?v=C7Udoo0h1LI

Jammer alleen dat ze in 99 van de 100 gyms bagger geluid hebben![]()
Geluid bij ons is goed, alleen staat het meestal niet zo hard en is de muziek vaak niet goed soms wel

Niet weten wat goed geluid is..
Pas wanneer je kippenvel krijgt van de hoge tonen en je de lage tonen door je lichaam voelt gaan heb je goed geluid.
In een gym.. heb je dus geen goed geluid![]()
Ik weet gerust wat goed geluid is hoor, heb zelf ook goede boxen die het huis laat trillen en de overburen helaas laat klagen. Bij onze fitnesszaal hebben ze redelijk flinke boxen hangen, heb ze nog niet heel hard gehoord maar ze lijken me fatsoenlijk.
Bij mij staat altijd SlamFM op, ook prima. Zeker omdat de installatie wel deugt bij mijn gym.