MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Sick die foto. :p

Katabool als de pest

No Offence

blowen is direct niet katabool. indirect wel.

alcohol direct katabool, indirect ook.

edit: ken je sanca nog? die heeft een schorsing gehad omdat hij wiet heeft gebruikt rond een stmn? wedstrijd.

Laatst bewerkt:
Boodschappen gedaan net, gruwelijk :)

2moxxes.jpg

dat was hem :)

lange tip?

Wat is er schatje? Iemand moet er toch voor zorgen dat ik "buff" blijf, nietwaar?

Nee, ik heb niet iemand die voor mij shizzle koopt

YOOU MAD? fker

Welke man vind boodschappen doen 'gruwelijk'? En ik moet ze helaas ook zelf doen fyi.

edit: ken je sanca nog? die heeft een schorsing gehad omdat hij wiet heeft gebruikt rond een stmn? wedstrijd.

nee die had een schorsing omdat er 1.3-dimethyl-pentylamine van een pre workout booster in zijn bloed zat

Hangt er vanaf hoeveel je gebruikt he. En hoe frequent. Als je iedere dag blowt lijkt het me erg moeilijk om te gainen. Indirect is het wss nog veel kataboler dan dan alcohol. Aangezien mensen alcohol meestal 1x pw zwaar nuttigen. Als je 1x pw alcohol nuttigen vervangt door 1x per week wiet roken, haal je er naar mijn mening een voordeel uit.

Hoe frequenter , hoe kataboler zeg maar.

Betweter
Gast

Geplaatst: 13-10-2006 13:33

--------------------------------------------------------------------------------

ik zou een goede borrel nemen en eens goed over je leven nadenken, wat wil je ermee? Neem van mij aan het helpt als je een keer of een paar keer goed dronken wordt, dan zie je dingen opeens een stuk helderder. graag gedaan.

Ikke23121
Gast

Geplaatst: 13-10-2006 13:35

--------------------------------------------------------------------------------

Betweter wat een onzin! wie weet wat iemand in een dronken bui zichzelf kan aandoen..

Betweter
Gast

Geplaatst: 13-10-2006 13:36

Lul niet

Onderwerp: Ik heb nergens zin meer in
misstral

Geplaatst: 13-10-2006 14:40

Wat respect graag Betweter, je bent gast hier.

Gast Ik doe ook elke week boodschappen hoor. Kwark, chocomel enz.

Verder als je op jezelf woont zoder chick zal je ook boodschappen moeten doen.

En trouwens, sinds ik boodschappen doe, maak ik de gains van me leven.

Alles bij elkaar vandaag, heeft vandaag mijn dag goed gedaan!

is 2 biertjes drinken ook al catabool?

@jtm wtf ik doe elke week zelf boodschappen. hoe kom ik anders aan mijn kwark enzo. denk je dat mn vriendin daar voor me omgaat soms?

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

Alles bij elkaar vandaag, heeft vandaag mijn dag goed gedaan!

wat heb je bij elkaar snoezie?

De klok op 6 uur zien staan en wetend dat het weekend vandaag voor mij begonnen is:D

Afspraak voor nieuwe tattoo staat er ^-^

Terug
Naar boven