- Waardering
- 1.066
Kun jij draadloos foto's van jouw android apparaat halen dan?
---------- Post toegevoegd Sat 15 Sep 2012 om 12:56 ----------
Oh wacht dat kan ik wel trouwens![]()
dropbox!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kun jij draadloos foto's van jouw android apparaat halen dan?
---------- Post toegevoegd Sat 15 Sep 2012 om 12:56 ----------
Oh wacht dat kan ik wel trouwens![]()

Was op mijn werk aan het kloten en nieuwe manieren te vinden om klanten af te maken.
Bedacht dus om het buikspierenbankje op de opstap plaat van de pullup machine te zetten, dan kon ik decline pushups doen.
Eerste tree ging perfect en voelde goed, nu bij de 2de poging zette ik hem een tree hoger.
Hij stond nu bijna 90 en het leek mij daarom een verstandig idee om een ecto er op te zetten van 73 zodat hij niet naar achteren zou vallen met mij er op.
Als ik nou even een paar seconde logisch had nagedacht over de constructie...
Ik ging hangen en probeerde omhoog te komen, waardoor dat ding naar achtere kieperde.
Ik viel rustig op de grond zonder pijn, alleen die gast werd dus met een vaart gelanceerd.
Hij kwam nog best ver ook
Hij zat ook best hoog, denk dat het 1+ meter hoog was ofzo.
Hij had schaaf plekken op zijn armen en benen, hahaha.
Goede werknemer ben ik toch![]()

We lagen allebei in een scheur (meer uit schaamte dan echt plezier volgens mij), dus dat zal wel niet thomas![]()
Hahavrouwen en hun periode
killy is goede jongen, als wij elkaar in het echt kenden waren we goede vrienden.. weet ik zeker (srs)

vrouwen en hun periode
killy is goede jongen, als wij elkaar in het echt kenden waren we goede vrienden.. weet ik zeker (srs)
Oh god ik plaats iets op 2 plekken... Call the cops, zeikwijf
idd,
als je killy gaat fokken krijg je er meer, dat zou een ramp zijn, 1 is genoeg
idd,
als je killy gaat fokken krijg je er meer, dat zou een ramp zijn, 1 is genoeg