MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Hmm.. Nja je zal t wel op verschillende manieren kunnen maken..

Vorige x dat ik t at zag het er zo uit

[Link niet meer beschikbaar]

Heb het eigenlijk nog nooit zelf gemaakt, misschien ook is proberen :p

Is ook de juiste manier

Ik klop eerst altijd de eieren alvast door .. gooi ze dan in de pan en schraap dan alles los van elkaar .. heb meestal kleinere stukken ... laat ze iets doorbakken zodat ze niet zo zacht meer zijn :) Wat kruiden en groentes erbij ..

Is ook de juiste manier

Ik klop eerst altijd de eieren alvast door .. gooi ze dan in de pan en schraap dan alles los van elkaar .. heb meestal kleinere stukken ... laat ze iets doorbakken zodat ze niet zo zacht meer zijn :) Wat kruiden en groentes erbij ..

Dus ze moeten wel hard zijn? :p

Inb4 Panzer met salmonella :roflol:

Schoudertrainingen gaan steeds beter en dat met een rotator cuff blessure.

was net kwark halen in supermarkt liep ik terug naar huis

stapte milf uit der auto niet te geloven kreeg gelijk een stijve (srs) loopt ze vlak voor me kijkt ze achterom en lacht ze

was het tatjana simic

****ing srs

stapte milf uit der auto niet te geloven kreeg gelijk een stijve (srs) loopt ze vlak voor me kijkt ze achterom en lacht ze

was het tatjana simic

****ing srs

En toen ging de wekker ?

was het tatjana simic

****ing srs

sheeitt

echt mooi vrouwtje

was het tatjana simic

****ing srs
Mmm. Vroeg je niet of ze wat van je kwark wou :$

Ze had van die hoge naaldhakken aan met roze onderkant, ze had beetje lichtbruin haar grote zonnebril op, ****ing dikke t**ten strak shirtje waar je der tepels doorheen kon zien :roflol:

echt jonge hnnnnggggggg

nbabigbaby.gif

was het tatjana simic

****ing srs

Ik zou ook vriendelijk naar ronaldo lachen hoor. :D

Terug
Naar boven