MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

daarnet riep een collega 'raaaah, bah !!!' toen hij het toilet binnenliep (en al even snel weer naar buitenliep) waar ik net gescheten had. wel, zoiets maakt mijn dag goed, I love it :)

Weet er iemand een winkel/site waar je simpele lederen portemonnees kunt kopen met veel vakjes voor pasjes, plek voor briefgeld en een vakje voor muntgeld? Mijne is aan vervanging toe. Alles flikkerstraalt eruit.

Hema/V&D hebben veel van die zooi ;)

jongens jongens, heb een nieuwe laptop en merk dat op dbb mijn beeld zo groot is. Bij andere sites is het normaal. best lastig want ik word duizelig van die grote letters.
Weet iemand hoe ik dit normaal krijg?

jongens jongens, heb een nieuwe laptop en merk dat op dbb mijn beeld zo groot is. Bij andere sites is het normaal. best lastig want ik word duizelig van die grote letters.
Weet iemand hoe ik dit normaal krijg?
Probeer eens Ctrl+0?

hoodyfilet 91gr eiwit per 100gr

Hoody, the natural freak!

Als die pic daadwerkelijk klopt wel een goede indicatie om zelf een schatting van je bf te maken :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor de ene spiegel ben ik 12-14, voor de andere 15-18...

wait wut

gnnnnnH

Klant van me ontwerpt jachten met autoCAD en shit, maar wil dat ik op magische wijze een stukje code schrijf die afbeeldingen perfect uitsnijdt op een bepaald formaat, omdat de klant zelf niet weet hoe die afbeeldingen uitsnijdt naar een bepaald formaat. :o

Hoeveel zou z'n stronk wegen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Boeiend, kuren is toch eigen keuze... al pak je 10gram test per dag..... lekker gaaaaan wooohoooo

Terug
Naar boven