AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mooi topic, veel positiviteit :)

Brandon is baas :)

Epic verjaardagskaartje gekregen

[Link niet meer beschikbaar]

he lifts more than you do

---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 21:46 ----------

als ik dit in de keuken zou aantreffen zou het me dag nog goed kunnen maken:D

cada302f_120705_sexy_russian_kitchen_pictures.jpg

59966ea2_pic_002_clean_790.jpg

Haha voornamelijk vetgains, wel eten en niet trainen. Kun jij werk en trainen een beetje goed combineren?

Bij mij is dat gewoon een goeie cutperiode. Niet trainen is ook geen optie, sowieso wel 2-3x pw en voor de rest een shitload aan koffie en relatief weinig maar wel gezond eten.

Apple tv 2 gekocht voor 75 en is nu al 210 op geboden :roflol: dafuq

momenteel niets :s

What happened?

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 07:39 ----------

Ow ik zie het al ironic. Lekkeband en pijn in de elleboog. Gelukkig heb je morgen vrij om je band te laten fixen. Niet op de lekke band rijden he. Dan mag ie niet meer gemaakt worden

2e versie is te jailbreaken.. 3e versie niet.

Totaal zinloos imo.. Voor iets meer dan 210 koop je ook een core 2 duo mac mini welke 100x beter is als media player.

verpest mijn dag ook niet :D

Ik zou gewoon een rapsberry pi voor 44 euro kopen maaarja dat is 'moeilijk':rolleyes:

collega trakteerd op gebak, witte chocoladebol met slagroom =)

Ik ging laatst eens sporten en toen was in eens de vrije ruimte van mijn laptop van 40 > 5GB gegaan, had toen nog enkele hd films op mijn laptop staan waardoor ik na verwijdering hiervan wel gewoon weer fatsoenlijk kon downloaden etc zonder het gebruik van een externe hardeschijf. Echter had ik nu nog maar 15GB vrije ruimte zonder dat ik er al te veel zooi op heb staan, dus ging ik aan het googlen..

Bleek dat mijn mac een swapfile van 40GB had aangemaakt welke ik na een paar stappen te hebben gedaan (enkel booten in safemode en niet in te loggen, weer af te sluiten en weer normaal op te starten). Nu weer 55GB aan ruimte heb :) maar goed, heb nu besloten om mijn oude hdd maar in te bouwen op de plek van mijn superdrive aangezien ik dat ding toch nooit gebruik. :)) WIN-WIN ^^

dat ik straks een rug sessie heb en de gym zo goed als leeg is.
ROID RAGEeeeeeeeeee

dat ik straks een rug sessie heb en de gym zo goed als leeg is.
ROID RAGEeeeeeeeeee

Ik gebruik geen roids, maar ben de laatste tijd wel vaak dat ik knap om het minste of geringste of bijna knap.. Zal roidrage bro-science zijn?

Bij mij is dat gewoon een goeie cutperiode. Niet trainen is ook geen optie, sowieso wel 2-3x pw en voor de rest een shitload aan koffie en relatief weinig maar wel gezond eten.

Dat is wel netjes, ook hier is niet trainen vaak geen optie rond de tentamens maar 1 á 2 dagen voor een belangrijk tentamen geef ik de studie toch voorrang. Het lukt me vaak niet om dan weinig te eten als ik zit te leren, pak regelmatig even iets als onderbreking van het doorlezen/bestuderen van tekst ;)

Terug
Naar boven