Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga, qlimax, hardbass, thunderdome, xxlerator en misschien countdown![]()

Wou er ook heengaan dit jaar, toch gekozen voor loudness.

Ik ga, qlimax, hardbass, thunderdome, xxlerator en misschien countdown![]()
Countdown is niet meer, das freaqshow nu
Goede keuze!!!![]()

Welke xxlerator?
Ik ga komende zaterdag naar xxlerator 10 hours. Hardbass ook en Loudness dus

Hoop het! Heb er al genoeg spijt van dat ik de editie in het klokgebouw heb moeten missen als ik de verhalen daarvan hoor![]()

Ik misschien ook zaterdag, en met kerst en sinterklaas![]()

Klopt man, dat was echt een zeer geslaagd feest! Verder kun je er net als ik spijt van hebben dat je afgelopen zaterdag niet bij Thrillogy was, dat schijnt ook een geweldige editie te zijn geweest (mede te danken aan de zaal van Crypsis)![]()

Keiharde rug-biceps training gehad. Hoop dat ik nu veel massa aanzet![]()
Tja, zoveel feestjes die ik heb gemist
Helaas geldtekort op het moment dus kan maar naar een beperkt aantal en dan vaak nog de goedkopere. Enigste goede die ik heb gehad laatst was Project Hardcore.
Feestjes zijn toch k*t, laat staan als je er nog veel voor moet dokken. Mijn laatste feest was met nieuwjaar. Ik zat thuis met een Cola Light en een zakje Bugels met de gordijnen dicht; lichtelijk geirriteerd omdat de knallen van het vuurwerk meer decibels produceerde dan mijn game.

gek genoeg hebben wij idd altijd bugels ! geen cola light helaasIs daar een kamer aanwezig waar ik mij kan isoleren van de rest met een zakje Bugels en een Cola Light?