Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

spuitje 2 in men been, jeuj! haha 2ml test, libido is nu al omhoog aan het schieten

hoeveelste kuur is dat onderhand?

hmm als je prohormonen mee telt ? 4e 1x 30mg epistane, 1x epistane op 70mg 1x 500test/300tren/50winny, waarvan de test/tren nep was en nu dus maar een gewone starters kuur.

maargoed laatste kuur was nep en deze gear is van maat die ik al wat jaren ken, dus die heeft probbies anders;d

en sides.. eigenlijk geen.. ja had voor 2 weken terug wat minder libido maar dat was denk ik meer gewoon dat ik me even niet lekker voelde want einde van nakuur is nu toch wel maand of 2.5 geleden

En ja heb gewoon zitten nakuren, voor het geval het ondergedoseerd was en ik dus toch heb zitten onderdrukken.

word wel tijd voor nieuwe gym denk ik want zwaarste dumbbells zijn 32kg en bij shoulder press/benchpress word dit iets te makkelijk. En heel langzaam doen is niet men ding

Laatst bewerkt:
hmm als je prohormonen mee telt ? 4e 1x 30mg epistane, 1x epistane op 70mg 1x 500test/300tren/50winny, waarvan de test/tren nep was en nu dus maar een gewone starters kuur.

maargoed laatste kuur was nep en deze gear is van maat die ik al wat jaren ken, dus die heeft probbies anders;d

en sides.. eigenlijk geen.. ja had voor 2 weken terug wat minder libido maar dat was denk ik meer gewoon dat ik me even niet lekker voelde want einde van nakuur is nu toch wel maand of 2.5 geleden

En ja heb gewoon zitten nakuren, voor het geval het ondergedoseerd was en ik dus toch heb zitten onderdrukken.

word wel tijd voor nieuwe gym denk ik want zwaarste dumbbells zijn 32kg en bij shoulder press/benchpress word dit iets te makkelijk. En heel langzaam doen is niet men ding
haaruitval acne, gyno niks? netjes maar dit is je 1e kuur en 2e inject we zien wel wat is je kuur nu dan? test only?

nou me moeders broers zijn op 1 na allemaal kaal dus je zou denken dat ik ook kaal word, maar denk niet dat er veel zijn met zon dik bos haar als mij haha, haargroei had ik altyd al erg dus weet niet of dat erger is geworden, gyno ook niet nee, als ik daar ook last van krijg kap ik gelijk en doe ik na me nakuur niets weer, ik vind zwaarder/breder worden leuk maar niet ten koste van zoiets.

ja dit is dan me eerste echte kuur om zo maar te zeggen.

al zou ik iemand die wil beginnen Epi egt aanraden. lekkere gains/krachtgains enige side daarvan is backpumps waar je met taurine geen last van heb, en ik had soms '' roid rages'' 1 x leraar helemaal in zen gezicht verrot gescholden omdat toen ik wat wou vertellen aan hem hij 3x zei ssst maakt niets uit, en dat zou ik normaal nooit doen. Ben rustig van mezelf.

wat is je kuur nu dan? test only, deca?

Zijn er nog leuke zondagtopics die ik heb gemist?

Terug
Naar boven