Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
--_-
---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 19:05 ----------
klopt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
--_-
klopt

hoeveel cm guns voor een natty is ''goed''? in before hoody die claimt 50 cm natty armen te hebben
zit nu op 40 cm , damn wat voel ik me klein terwijl iedereen zegt dat mn guns groot zijn @ gym zelfs de roidersZat op 43 natty en 45 in kuur en nu 44,5. Al oogt het nog steeds klein bij mij.

zit nu op 40 cm , damn wat voel ik me klein terwijl iedereen zegt dat mn guns groot zijn @ gym zelfs de roiders![]()

Opgespannen gemeten niet na een training zit ik op 37.5.
Maar als ik gewoon ontspannen loop tonen die bitches zo klein.. Kom er echt gek van![]()
In jouw ogen lijken ze klein, is subjectief. Is hetzelfde dat je jezelf niet buff vindt, terwijl andere mensen dat wel vinden.

hoeveel cm guns voor een natty is ''goed''? in before hoody die claimt 50 cm natty armen te hebben
ze zijn pas 47
wel natty
haha 50 i wishze zijn pas 47
wel natty
Ik kan mijn arm lekker als een dikke kussen gebruiken als ik op de bank lig![]()

Omtrek zegt niets. Heb zelf 45,5 koud, maar zie kerels met kleinere die groter ogen en vice versa.
Ik heb max een maand gecut , vond mezelf altijd te ecto worden maar sinds mei/juni bulk ik hoorheb jij niet de afgelopen 2 maand lopen cutten toen je aan de dunne was daddy
![]()