Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Imo zijn dat soort kuren alleen handig als je wedstrijd ambities heb. Omdat je na de kuur (langzaam) alles weer verliest. Tenzij je daarna weer on gaat:D

Dat is idd wel een struikel punt, moeilijk herstel.

Maar ik ben nog andere mogelijkheden aan het bedenken/plannen. :)

Oh, iemand nog een vette film om te downloaden?

Smaken de ''Haferflocken'' ook zoveel naar bier und bratwust als het doet vermoeden?
Was het maar zo. :D

Haha die eet ik ook altijd, good shit en nog cheap ook

Haha heb zelfde havermout, 38 cent voor 500 gram :heart:
Doe het wel altijd door de blender thuis
Ja, daar kunnen Ultra Fine Oats oid. niet tegenop. :D Ik vermaal het eerst ook in de blender, bewaar het dan in een lege whey-pot. Daarom heb ik ook zoveel gekocht, kan ik even vooruit.

Hnnggg die is zo lekker :) Em-te toevallig ?
Ik vind het smerig, daarom doe ik het ook in de blender, dan heb ik het zo op. En ik heb het van de Coop.

Was het maar zo. :D

Ja, daar kunnen Ultra Fine Oats oid. niet tegenop. :D Ik vermaal het eerst ook in de blender, bewaar het dan in een lege whey-pot. Daarom heb ik ook zoveel gekocht, kan ik even vooruit.

Ik vind het smerig, daarom doe ik het ook in de blender, dan heb ik het zo op. En ik heb het van de Coop.

Vind het per pak verschillend, ene keer worden ze heel sappig van de melk, en de andere keer blijven ze bikkelhard ...

Na driekwart jaar niet te hebben gesquat vanwege onderrugklachten nu 5x 120kg met kont tot 20cm boven de grond. lekker:)

Ted is toch pas in december op dvd?

Oh nice

Iemand hier die toevallig aan de Universiteit Utrecht studeert of heeft gestudeerd? Wil weten of alumni al eens met hun account op de UU VPN kunnen, of dat dat nog steeds alleen weggelegd is voor de studenten.

vriendin zei net : het werkt ook al of niet?(test500) je borst en armen worden groter :D

Terug
Naar boven