Wellus!

Met jouw gear is de straling die jij afgeeft niet zo gek![]()
Ik straal alleen maar warmte en liefde af.

Soon 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Met jouw gear is de straling die jij afgeeft niet zo gek![]()

dat whey+kwark dé ****ing ideale combinatie is.. het ene is te zoet en het andere te zuur.. waarom ben ik hier nog niet eerder opgekomen![]()
Omdat door de toevoeging van whey aan je kwark je niks meer hebt aan de casseine eiwitten die in kwark zitten?
stronk trollOmdat door de toevoeging van whey aan je kwark je niks meer hebt aan de casseine eiwitten die in kwark zitten?
Waarom zou je 0.5kg kwark + whey eten?dat whey+kwark dé ****ing ideale combinatie is.. het ene is te zoet en het andere te zuur.. waarom ben ik hier nog niet eerder opgekomen![]()

so true 
Stond ergens in de auto te wachten om over te steken, en een wagen met 2 agenten gingen de straat in waar ik uit kwam. Ik was handheld aan het bellen en ze keken mij aan maar reden gewoon door.
Als je stilstaat mag je ook gewoon bellen, pas wanneer je auto beweegt is het strafbaar.
Midden op de weg stilstaan en al bijna aanstalte maken om te rijden?
Dan nog is t niet strafbaar![]()
Als je tel neer gelegd had en verder was gereden hadden ze niets kunnen uitschrijven. Zal me niet verbazen dat ze er van uit gingen dat je dat ook wel zou doen..
OT:
http://www.youtube.com/watch?v=GOsfa4MiwEM
daarnaast is t echter wel weer aanrekenbaar als je stilstaat op een openbare weg.. mits je pech hebt..
Je mag gewoon stilstaan op de openbare weg zolang er geen parkeerverbod is of t verkeer belemmerd.