XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Suwardi is terug als de trenman :roflol:

(zie foto-gallerij)

Besloten 6 á 7 dagen rust te pakken en dus even niet te trainen, denk dat dit me wel goed gaat doen.

Besloten 6 á 7 dagen rust te pakken en dus even niet te trainen, denk dat dit me wel goed gaat doen.

Moet ik ook doen, ik heb al 3 uur lang flauwval neigingen en heb me heel lang niet zo k*t gevoelt. De gains en PR's die ik zowat iedere training neerzette afgelopen maanden, zijn imo meer nadelig dan voordelig, omdat ik nu de prijs moet betelen, omdat de rug training van vandaag de druppel was. zak steeds door mijn benen.. al 3 uur lang..

Moet ik ook doen, ik heb al 3 uur lang flauwval neigingen en heb me heel lang niet zo k*t gevoelt. De gains en PR's die ik zowat iedere training neerzette afgelopen maanden, zijn imo meer nadelig dan voordelig, omdat ik nu de prijs moet betelen, omdat de rug training van vandaag de druppel was. zak steeds door mijn benen.. al 3 uur lang..

Wanneer heb je voor het laatst een weekje rust gepakt? Ik van 8 tot 15 juli toen ik op vakantie was... Daarna elke week 4/5 keer getraind dus wordt wel weer tijd voor een paar dagen rust denk ik.

Wanneer heb je voor het laatst een weekje rust gepakt? Ik van 8 tot 15 juli toen ik op vakantie was... Daarna elke week 4/5 keer getraind dus wordt wel weer tijd voor een paar dagen rust denk ik.

Bijna 1 jaar geleden, heb dit jaar ook vaak 5/6 getraint

ik ben nog nooit on geweest, ik voel me op het moment waardeloos... enige waar ik aan kan denken is om heel de avond getroost te worden:( (Ja zo erg is het)

Voel me al wat beter.

cutten gaat fuarking goed!

THISGONBGUD.gif

b*ch op Badoo: ''M'n vriendje gaat vreemd dusjah, drm zit ik hier''

''Ow wat toevallig, mijn vriendin ook, misschien moeten we wat afspreken is beter dan dat we ons k*t voelen om onze partners''

''Ja is goed, heb je echt wel gelijk in''

k36hrc.png

Terug
Naar boven