AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

dis gun be good

post-op of pre-op pinda? In beide gevallen zeg ik: "DOEN"

Waz met jou!?

Dacht overigens dat je een chick had? Of is je vriendin a chick with a d*ck?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f226/doen-325413/

Waz met jou!?

Dacht overigens dat je een chick had? Of is je vriendin a chick with a d*ck?
Break-up afgelopen zondag. Hele leuke meid, maar erg jong en weet gewoon nog niet zo goed wat ze wilt.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Kenn
!!:roflol:

aluminiumfolie op me bakje kwark afgetrokken zonder enige resten achter te laten :)

• Like
Waarderingen: Kenn
aluminiumfolie op me bakje kwark afgetrokken zonder enige resten achter te laten :)

779fL.jpg

Jongens, als je je bloed laat testen hoeveel eigen risico moet je betalen, iemand die dat weet?

2 x 6 reps cheat curls met 60 kg. woeha!!

En ook wat je algemene zorgbehoefte is.

en hoe hoog je eigen risico is :) bloedonderzoek is namelijk volledig voor eigen risico.

Zusje die open deed bij dat zeurderige krantenbezorg meisje die langs ging met kerst kaartjes.

Zij heel droog: sorry heb geen kleingeld. Ramt ze de deur weer dicht

Heb haar plaatje gewhatsapped:

kelso-burn.jpg

:trollface:

Een goede krantenbezorger krijgt van mij altijd wat. Heb nu bij ons thuis al twee jaar dat de krant twee dagen te laat komt of niet, stik irritant

Een goede krantenbezorger krijgt van mij altijd wat. Heb nu bij ons thuis al twee jaar dat de krant twee dagen te laat komt of niet, stik irritant

Dit is gewoon huis aan huis krantjes.

Ze flikkert ook constant foldertjes naar binnen. Had vorige week een nee-nee sticker op de deur geplakt dus vraag me af wat ze hier uberhaupt deed :roflol:

Dit is gewoon huis aan huis krantjes.

Ze flikkert ook constant foldertjes naar binnen. Had vorige week een nee-nee sticker op de deur geplakt dus vraag me af wat ze hier uberhaupt deed :roflol:
Ze komt voor u! Snap je dat nu nog steeds niet? :scratch:
voor je geld ofcourse, niet voor jij zelf :trollface:

Owja, waar blijven die pics? :mad:

Terug
Naar boven