- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 76kg
nico jager
das toevallig zegVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
das toevallig zeg

. Meisje bij ons in de klas ook, dik opscheppen over haar rijke pa bla bla bla.. Is ze met auto naar school rijd ze in zo'n dikke beun twingo. Volgende dag moest ze dat weer compenseren door te zeggen dat ze al 2 jaar lang een mini zou krijgen van haar pa maar dat hij nog geen tijd had gehad om die te kopen.
Dat bij ongeveer 5 petjes mocro's de mond open viel;p
Stond bij de bushalte en ik hoorde ze praten over hoeveel geld ze wel niet hadden, komt maat toevallig voor de bushalte langs met een mercedes( van zen stijve vader) die rond de 100000 kost;p en stopt om me mee te nemen.
Super om te zien terwijl ze in hun botticelli jassen enz stonden;p

Haha prutsers altijd. Meisje bij ons in de klas ook, dik opscheppen over haar rijke pa bla bla bla.. Is ze met auto naar school rijd ze in zo'n dikke beun twingo. Volgende dag moest ze dat weer compenseren door te zeggen dat ze al 2 jaar lang een mini zou krijgen van haar pa maar dat hij nog geen tijd had gehad om die te kopen.
Ik vraag me altijd af waarom die lui lopen te pochen met dingen die ze niet hebben of nep merkkleding kopen. Zou mezelf kapot schamen moest ik in nep kleren rond lopen![]()