AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik voel hier wat moois opbloeien

• Like
Waarderingen: Kenn
weejow weejow we leven nog allemaal :Dbn !

@ hierboven, idd erg lekker. Ik ga volgend jaar (dit jaar te laat, en geen 18..)

ik ben lekker stoned

Zometeen 2 weken vakantie. Eindddddddddddddddelijk! De t**fus wat ben ik daar aan toe zeg!

Loon, stagevergoeding en stufi komen vandaag binnen. Gisteren al zorgtoeslag. Helpt mij in ieder geval de feestdagen weer door!

Ik heb mn zorgtoeslag van het hele jaar maar s uit laten betalen. Maar nog niets op mn rekening :(

Goeiemorgencoïtus:doggy::)

Dat bij ongeveer 5 petjes mocro's de mond open viel;p

Stond bij de bushalte en ik hoorde ze praten over hoeveel geld ze wel niet hadden, komt maat toevallig voor de bushalte langs met een mercedes( van zen stijve vader) die rond de 100000 kost;p en stopt om me mee te nemen.

Super om te zien terwijl ze in hun botticelli jassen enz stonden;p

Herkenbaar :roflol:

Alleen vergeet je te vermelden dat het nep botteicelli jassen waren waarschijnlijk :o

Oja dat weet ik wel zeker;p praatten alleen maar over dat ze renden voor weet ik hoeveel geld.

Haha prutsers altijd :roflol: . Meisje bij ons in de klas ook, dik opscheppen over haar rijke pa bla bla bla.. Is ze met auto naar school rijd ze in zo'n dikke beun twingo. Volgende dag moest ze dat weer compenseren door te zeggen dat ze al 2 jaar lang een mini zou krijgen van haar pa maar dat hij nog geen tijd had gehad om die te kopen.

Ik vraag me altijd af waarom die lui lopen te pochen met dingen die ze niet hebben of nep merkkleding kopen. Zou mezelf kapot schamen moest ik in nep kleren rond lopen :o

Dat bij ongeveer 5 petjes mocro's de mond open viel;p

Stond bij de bushalte en ik hoorde ze praten over hoeveel geld ze wel niet hadden, komt maat toevallig voor de bushalte langs met een mercedes( van zen stijve vader) die rond de 100000 kost;p en stopt om me mee te nemen.

Super om te zien terwijl ze in hun botticelli jassen enz stonden;p

:roflol:

Zoiets maakt je dag instand goed:p

Ik heb dat ook eens gehad. In de simpele renault garage waar ik werkte kwam er een vent langs met een dikke bentley v12 met een lekke band. Iedereen kijken toen ik die middag een collega ophaalde bij het station een stukje verderop. Zijn bus reed niet omdat het heel erg sneeuwde. Kon helaas ook niet stoer doen omdat het glad was maargoed:p

ik had liever gehoord dat ze ook nog overreden werden met die mercedes.

Haha prutsers altijd :roflol: . Meisje bij ons in de klas ook, dik opscheppen over haar rijke pa bla bla bla.. Is ze met auto naar school rijd ze in zo'n dikke beun twingo. Volgende dag moest ze dat weer compenseren door te zeggen dat ze al 2 jaar lang een mini zou krijgen van haar pa maar dat hij nog geen tijd had gehad om die te kopen.

Ik vraag me altijd af waarom die lui lopen te pochen met dingen die ze niet hebben of nep merkkleding kopen. Zou mezelf kapot schamen moest ik in nep kleren rond lopen :o

Of je draagt merkkleding, of je draagt geen merkkleding. Persoonlijk maakt het me niet uit, maar neppe/namaak merkkleding is gewoon not done.

Terug
Naar boven