Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Is dat voor de eet, of voor de sier? Serieuze vraag.

Mijn dag was goed omdat ik eindelijk uit hebben kunnen slapen, en drie pr's heb gezet.

Sier Hahaha ze leven altijd per paartje.. Laatst eentje dood gegaan... Ander wordt toch wel beetje eenzaam dus maar weer even een nieuwe gehaald

Wel grappig want degene die over is gebleven is nu nog een vrouwtje maar wordt als ik andere er straks bij zet het mannetje. Geslacht word bepaald door grote van vis:D

Jij denkt ook echt dat ik het serieus meende. Verder vind ik het knap dat jij kan beoordelen of ik dom ben of niet. Zou je echt wat mee moeten doen man.

Dacht dat 'serieuze vraag' duidde op 'geen troll'

Verder staat er Vlaanderen in je stats, do I need to say more brah?

Sier Hahaha ze leven altijd per paartje.. Laatst eentje dood gegaan... Ander wordt toch wel beetje eenzaam dus maar weer even een nieuwe gehaald

Wel grappig want degene die over is gebleven is nu nog een vrouwtje maar wordt als ik andere er straks bij zet het mannetje. Geslacht word bepaald door grote van vis:D

Lol wist ik niet! In het geval van drie vissen van afwijkende grootte, lijkt me dan dat de middelste mannetje en vrouwtje is ???

---------- Post toegevoegd Sat 29 Dec 2012 om 17:32 ----------

Verder staat er Vlaanderen in je stats, do I need to say more brah?

Goed argument. Ben gewoon Rotterdammer

Lol wist ik niet! In het geval van drie vissen van afwijkende grootte, lijkt me dan dat de middelste mannetje en vrouwtje is ???

---------- Post toegevoegd Sat 29 Dec 2012 om 17:32 ----------

Goed argument. Ben gewoon Rotterdammer

Wordt er eentje verstoten...

Lekkere laatste training van het jaar gehad. Moest af en toe wel uitrusten tussen de sets met mijn ogen dicht.. wat een koekenbakkers waren er bezig zeg... pfff. Maar goed, de training zelf ging heerlijk.

Mijn dochter van 4,5 die push ups deed toen ze net wakker was want dat doet papa ook. Geweldig ! (en ze deed er overigens ook meer dan ik)

wat.

Het goede humeur en de kerstbonus van m'n pa (:

Vanavond naar Mr Polska en Yellow claw, zin in! Vooral mr polska, hebben we zoveel geluisterd in Lloret. Normaal echt niet mijn muziek, maar vind het echt vet :o

Terug
Naar boven