Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dafuq zijn eierkoeken? Rare mensen die Nederlanders![]()

Vrouwen die zelfs niet met de keuken om kunnen gaan..![]()

Oh standaard tik, zit vaak op skype en daar zijn de emoticons groot en enorm kansloos als je dan een grotere tekst typt leest het door die grote smileys direct niet meer goed, vind het dan zo beter staan haha.
de moeder van mijn baas had daarnet pistolets en koffiekoeken bij. Eigenlijk mocht ik stoppen, maar ze vroeg of we toch niet bleven eten. We zaten allemaal aan tafel en natuurlijk moest die ene r*tard niets eten (1m90 65kg fzo). Ik was natuurlijk goed aan het bulken en ze bleven maar geven aan mij. Na een half uur fzo vroeg die moeder nog eens aan die kerel of hij zeker was dat hij niets moest hebben. Antwoordt die kerel: "nene, echt niet!" Antwoordt zij terug: "Ben je zeker? Anders wordt je nooit een echte vent zoals arnodsi"
epic egoboost en moest echt mijn lach inhouden de moeder van mijn baas had daarnet pistolets en koffiekoeken bij. Eigenlijk mocht ik stoppen, maar ze vroeg of we toch niet bleven eten. We zaten allemaal aan tafel en natuurlijk moest die ene r*tard niets eten (1m90 65kg fzo). Ik was natuurlijk goed aan het bulken en ze bleven maar geven aan mij. Na een half uur fzo vroeg die moeder nog eens aan die kerel of hij zeker was dat hij niets moest hebben. Antwoordt die kerel: "nene, echt niet!" Antwoordt zij terug: "Ben je zeker? Anders wordt je nooit een echte vent zoals arnodsi"
epic egoboost en moest echt mijn lach inhouden
(in het begin dachten ze dat ik 2-3jaar ouders was als die kerel, maar we verschillen maar 3 jaar)

Arnodsi speel jij soms ook in deze clip
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JUCJ-mg-3ms

dafuq, neeHey SkyBlazer, gelieven met je luie reet uit je stoel te komen, naar buiten gaan, naar de dichtstbijzijnde boom te gaan en daar in te kruipen[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En waarom pakken ze elkaar van achter terwijl het nummer "mooiste meisje" heet? k*t belgen

een paar tienerhomo's uitlachen kan iedereen
http://www.youtube.com/watch?v=RXiJcFVds0E
dit zijn volwassen heteros...