XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Als ik keto doe eet ik tweemaal per dag. Bij het opstaan en bij het thuiskomen (elke maaltijd +-1500 kcals). De hoeveelheden eten die je wegwerkt is wat het lastig maakt, maar dit went. Tussendoor (om te wennen aan het nieuwe eetpatroon) eet je wat nootjes op de Uni of werk.

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 16:09 ----------

Huh? Nee hoor, gezonde vetten at ik gewoon (al is er weinig verschil tussen verzadigd en onverzadigd vet), alleen geen carbs. Wou gewoon kijken hoe ik erop reageer, langer dan 1 week is sowieso niet gezond voor je bloedsuikerspiegel. Al nu ik eraan denk, 1 week ook niet:p

Ja, maar er is een verschil tussen 100 gram vet op een dag en 250+ gram, of deed je dit wel?

experiment gedaan met mijn lichaam, 1 week letterlijk 0 carbs (fruit uitzondering) en eiwitten op onderhoud. 3 kg kwijt in 1 week + wat kracht kwijt en minder vol wat een hell.. Niet echt aan te raden:( wel paar vp% kwijt

fruit zijn gewoon koolhydraten, als je teveel koolhydraten neemt kan je lichaam niet in ketosis raken.
Dat nare gevoel in de eerste week van low carb kan door een tekort aan elektrolyten komen (srs) ik las dat avocado met zout of bouillon het verhelpt

Heb t al dagen niet koud gehad.

Dacht eerst dat t door de koorts kwam, maar het is gewoon geen winter. Heerlijk!

Ff lekker wat baantjes zwemmen

Missnuke's nieuwe avatar.

Ik snap niet waarom MissNuke haar gezicht op haar overige foto's wegshopt. Zonde van het totaalplaatje.

happy-oh-stop-it-you.png

Terug
Naar boven