Trenchmouth
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 915
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat 8/10 Dbb traint omdat ze er niet uit zien en/of er vrouwen mee willen gaan scoren. Op het internet een wit voetje halen is dan ook veel makkelijker.Alles wat borsten en een wond tussen de benen heeft wordt vereerd op dbb. Haha, het is slechts wachten op een progressie pic van mij in de vrouwensectie met een rokje aan en "my system is full of steroidz" in rode lipstick op de spiegel geschreven.
En om de resterende 20% dan niet te vergeten: Zij die helemaal niet trainen maar wel op en aanmerkingen hebben over de trainingen van anderen.Omdat 8/10 Dbb traint omdat ze er niet uit zien en/of er vrouwen mee willen gaan scoren. Op het internet een wit voetje halen is dan ook veel makkelijker.
Omdat 8/10 Dbb traint omdat ze er niet uit zien en/of er vrouwen mee willen gaan scoren. Op het internet een wit voetje halen is dan ook veel makkelijker.

Inderdaad, dat versterkt m'n punt.
Helemaal juist pindakaas.Omdat 8/10 Dbb traint omdat ze er niet uit zien en/of er vrouwen mee willen gaan scoren. Op het internet een wit voetje halen is dan ook veel makkelijker.

I lift beer and foodEn om de resterende 20% dan niet te vergeten: Zij die helemaal niet trainen maar wel op en aanmerkingen hebben over de trainingen van anderen.

En blijkbaar ijl je nog steeds
Het is wel nog steeds winter

Niet
Het was een half uur terug al 10degC buiten.
Dat noem ik geen winter.

Fuark vroeg getrained en vnvd een date met een kleine blonde chick!
Fuark vroeg getrained en vnvd een date met een kleine blonde chick!

Dat mijn laptop het glas water van gisteravond overleefd heeft![]()

Vrouwen en water........