MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Alles wat borsten en een wond tussen de benen heeft wordt vereerd op dbb. Haha, het is slechts wachten op een progressie pic van mij in de vrouwensectie met een rokje aan en "my system is full of steroidz" in rode lipstick op de spiegel geschreven.

Alles wat borsten en een wond tussen de benen heeft wordt vereerd op dbb. Haha, het is slechts wachten op een progressie pic van mij in de vrouwensectie met een rokje aan en "my system is full of steroidz" in rode lipstick op de spiegel geschreven.
Omdat 8/10 Dbb traint omdat ze er niet uit zien en/of er vrouwen mee willen gaan scoren. Op het internet een wit voetje halen is dan ook veel makkelijker.

eerste karmaa gekregen van 2013, weer helemaal blij

Omdat 8/10 Dbb traint omdat ze er niet uit zien en/of er vrouwen mee willen gaan scoren. Op het internet een wit voetje halen is dan ook veel makkelijker.
Helemaal juist pindakaas.
Bij mij is het:
Omdat Dbb traint omdat hij er niet uit zien en/of er vrouwen mee willen gaan trollen. Op het internet is irritant doen dan ook veel makkelijker.
:)

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 01:07 ----------

En om de resterende 20% dan niet te vergeten: Zij die helemaal niet trainen maar wel op en aanmerkingen hebben over de trainingen van anderen.
I lift beer and food :mad:

Heb al mensen over praten over dingen als sqwaten of zoiets??? Maar daar krijg je toch geen blokjuz van?

Borst dag vandaag, lekker rustig in de gym dus ff hard knallen vanavond en daarna me gains vergooien in de kroeg.

Weer voor het eerst srs gedeadlift sinds april, feelsgood.jpg

Fuark vroeg getrained en vnvd een date met een kleine blonde chick!

Dat mijn laptop het glas water van gisteravond overleefd heeft :)

Terug
Naar boven