XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

patmuscle, mijn beste dbb vriend werd ongeveer een jaar geleden gebanned door EricR.

Hij zei iets van "Ik heb zin om je om je hoofd te slaan" tegen marcel3000.

EricR gaf hem hier 5 strafpunten voor, als bedreiging.

Nooit zal ik je dit vergeven Eric, nooit.

Slechte dingen over of tegen marcel zeggen is ook not-done.

Zo raar, springt van #46553 naar #46555, Trench magic :P

Whami is zoals joranr , hoe meer aandacht je hem geeft , hoe meer hij post , het is zoals een parasiet , je krijgt het alleen dood als je erop stampt en dan levend verbrand .

Whami is zoals joranr , hoe meer aandacht je hem geeft , hoe meer hij post , het is zoals een parasiet , je krijgt het alleen dood als je erop stampt en dan levend verbrand .
:D Bij mij is het met meer afhankelijk hoe dicht het bij de examens is :dunno:
Vind het wel geil aandacht van je te krijgen :heart:

---------- Post toegevoegd Sat 12 Jan 2013 om 22:08 ----------

Wat is er eigenlijk mis met joranr? Zie hem nooit posten maar heb m ff opgezocht en zie op het eerste zich niets verkeerd aan zn posts?

Wat is er eigenlijk mis met joranr? Zie hem nooit posten maar heb m ff opgezocht en zie op het eerste zich niets verkeerd aan zn posts?
Hmm, ik kan me niet herinneren dat ik een post van hem gezien heb. Veel mensen hier zijn meelopertjes en die hebben een persoon nodig om met z´n allen op af te geven. Tot voor kort was dat die I_XyZyx_I, die ze massaal op de korrel genomen hebben. Misschien ben ik volgende week de volgende waar ze hun hoeven op zullen slijpen. :rolleyes:

Hmm, ik kan me niet herinneren dat ik een post van hem gezien heb. Veel mensen hier zijn meelopertjes en die hebben een persoon nodig om met z´n allen op af te geven. Tot voor kort was dat die I_XyZyx_I, die ze massaal op de korrel genomen hebben. Misschien ben ik volgende week de volgende waar ze hun hoeven op zullen slijpen. :rolleyes:

Trench xxxxxxxxxxxxxxxxx

helemaal alleen op het werk :) ik zit hier in trainingsbroek en sloffen aan koffie te zuipen

Er zijn bepaalde personen die daar resistent voor zijn, die zijn al zo ''gewoon'' daarin geworden dat anderen het niets meer aan vinden om die personen te treiteren. Jij bent daar een van.

of geherformuleerd: iedereen houdt van trench

Een jaartje of twee geleden werd joranr terecht geviseerd. Daarna gedroeg hij zich voorbeeldig. Daarmee dat whami niets fouts ziet aan zijn posts op het eerste zicht. xyzyx werd daarentegen wel ten onrechte aangevallen.

Terug
Naar boven