XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mijn grote idool komt straks weer op tv. :heart:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dual-survival-african-bush-1.jpg

Een jaartje of twee geleden werd joranr terecht geviseerd. Daarna gedroeg hij zich voorbeeldig. Daarmee dat whami niets fouts ziet aan zijn posts op het eerste zicht. xyzyx werd daarentegen wel terecht aangevallen.

Fixed!

Als je wilt lachen moet je even op sniperx zoeken.
Zijn topics zijn legendarisch, net als zijn YouTube filmpjes.

Die gast is nu actief op een vuurwerk forum... Wel een vermakelijke downie. :)

Training van 8 tot half 11. Gewoon omdat het kan.
Kapot, maar voldaan.

Ongekende hoeveelheid vrije tijd.

Zie nu pas dat het van 2010 is. :o Maar er was ook recenter te vinden van eind 2012, alleen kan ik dat nu niet zien op mn tablet. :o

53 delen.........man man man.
Heb niet eens 53 keer coïtus gehad.

Haalt die kerel de tijd vandaan ?

Als je maar genoeg fantasie hebt... Echt een idioot. Als BB'er is hij leuker :D

was hier ook al besproken zie ik
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/sniperx-vuurwerkverhalen-284674/

Ow lol er zou iets met hem zijn zie ik (detective @ work):

Op een ander vuurwerk forum hebben ze een steun post gemaakt in nov 2012; hij zou vaak in het ziekenhuis zitten en het gaat er niet goed mee?

http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?29256-Sterkte-voor-SniperX

Clifs over wat hij heeft:

Ik zie dit topic nu pas, Yorick (Davinstyle) wees mij hierop. Een ontzettend tof topic, waarvoor veel dank!! Ook voor alle reacties, ik kreeg zeker even een lach op mijn gezicht en waardeer ze allemaal enorm.

Met mij gaat het lichamelijk niet super, maar ach, iedereen heeft zijn problemen. Om het kort te houden zal ik het uit proberen te leggen:

Vorig jaar November ging ik na een aantal weken pijn/bloed aan mijn onderrug naar de huisarts. Hij vertelde mij dat ik een zogeheten cyste had. Deze moest operatief verwijderd worden en dat is 14 Februari gebeurd in ziekenhuis #1. Hierbij is een incisie (wond) van 10 centimeter gemaakt, behoorlijk groot dus. Deze zou na zes weken hersteld zijn, maar na vijf daagjes belandde ik al op de spoed. Ik bloedde dusdanig dat mijn ouders het niet vertrouwden. Vervolgens de maanden erna compleet verwaarloosd. Werd opgescheept met assistenten, en verpleegsters die de situatie niet kenden. 13 Juni, na vier maand, moest ik weer naar het ziekenhuis. Ze besloten me prompt op te nemen voor onderzoek en ben die avond (Nld - Dld, EK) nog geopereerd. De volgende dag na veel onderzoeken weer naar huis. Die wond zou nu wel gaan genezen. Niet dus. Half Augustus, dus een half jaar verder, nog steeds geen verbetering. Elke dag rondlopen met pijn, verband, en bloed is geen pretje. Maar goed, dit ziekenhuis wist het niet meer en verwees me door naar een ander ziekenhuis. De chirurg daar vertelde mij na een halve minuut kijken al dat ik wéér geopereerd moest worden. Wat was er gebeurd? Nou, de wond was compleet ontstoken. Geen pretje kan ik je vertellen... 31 augustus dus weer geopereerd en na een nachtje vol ellende in het ziekenhuis weer naar huis toe. In dit ziekenhuis ben ik in betere handen, maar ook nu kan het nog wel een jaar duren. Er zit inmiddels bijna drie maand op en de wond ziet er goed uit, maar hij moet pérfect dichtgroeien (ja cystes zijn rotdingen).. Dus ja, ik loop al maanden elke week in het ziekenhuis.

Das de situatie zoals ie nu is, nogmaals heel erg bedankt voor alle leuke berichten en ik zal proberen wat actiever te zijn.
tongue.gif

Greetz!

Terug
Naar boven