Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Vandaag weer voor het eerst squats gedaan na weken niet ivm oogoperatie, 12x55kg gehaald! (voor sommige stelt het niks voor, maar ik ben super blij!)
Leg press inmiddels 12x100kg op het ene apparaat op de andere leg press is 200kg mogelijk! Na weken niet kunnen trainen nu al weer boven mijn niveau van wat ik voor de operaties had!

Laatst bewerkt:
Vandaag weer voor het eerst squats gedaan na weken niet ivm oogoperatie, 12x55kg gehaald! (voor sommige stelt het niks voor, maar ik ben super blij!)

Ik vind het netjes hoor, prima gewicht 12x55. Dat betekend sowieso 1x80! :D

Vriendinnetje(L)

Omdat ze me zien trollen en ze het haten:D

AAAAAH vandaag na de training zag ik eindelijk Bl0kjUh''s dus ik zal morgen ff een puntsmeting doen want ik geloof er niks van dat ik nog op 10% zit. Nu nog 5 KG gainen en weer tot het zelfde vetpercentage als nu zakken en dan zal ik eens een fotoshoot laten maken aangezien ik dan mijn doel heb bereikt!

AAAAAH vandaag na de training zag ik eindelijk Bl0kjUh''s dus ik zal morgen ff een puntsmeting doen want ik geloof er niks van dat ik nog op 10% zit. Nu nog 5 KG gainen en weer tot het zelfde vetpercentage als nu zakken en dan zal ik eens een fotoshoot laten maken aangezien ik dan mijn doel heb bereikt!

Mooi nieuws man!
Kijk er al naar uit:)

Beste student, Wij hebben jouw aanvraag voor een Studenten OV-chipkaart ontvangen en nemen deze in behandeling. Je ontvangt binnen drie weken je Studenten OV-chipkaart.

:)

Beste student, Wij hebben jouw aanvraag voor een Studenten OV-chipkaart ontvangen en nemen deze in behandeling. Je ontvangt binnen drie weken je Studenten OV-chipkaart.

:)

Ik heb vanaf 24 september tot gisteren moeten wachten op activatie van een kaart die ik al in m'n bezit had, have fun. :)

weeeeeeeeekend :D

Zo broodjes shoarma eten.

chick stuurde naked pics, w00t

chick stuurde naked pics, w00t

was het mijn "zusje"?

2cqfipf.png

Terug
Naar boven