MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Is dat niet iets dat lijkt op je vorige richting?
Zou je dan niet beter iets doen wat je beter ligt.
Allemaal leuk nu dat zuipen tot wanneer je 40 jaar lang een k*tjob moet doen en nauwelijks verdient... Eens zien of je je tijd dan nuttig besteed vind.
Ik leer ook de ballen maar ik raak er 90% door. Verschil tussen minimum efford en grotendeels slagen en richting volgen en niet naar de lessen gaan, nauwelijks leren voor examen enzo... Zoiets is bijna even erg als die gast die fitnessmachine koopt met geld van uitkering. Jouw verspilde jaartjes kosten meer, aan je ouders en belastingbetaler. Als je 1 jaartje wilt verspillen, ok, maar niet overdrijven.

Kan je wellicht niet schelen, doe met dit bericht wat je wil. Just saying...

sooo jij bent slim

ik denk dat euphorea ook wel weet dat educatie geld kost en dat je je best moet doen op school

Is dat niet iets dat lijkt op je vorige richting?
Zou je dan niet beter iets doen wat je beter ligt.
Allemaal leuk nu dat zuipen tot wanneer je 40 jaar lang een k*tjob moet doen en nauwelijks verdient... Eens zien of je je tijd dan nuttig besteed vind.
Ik leer ook de ballen maar ik raak er 90% door. Verschil tussen minimum efford en grotendeels slagen en richting volgen en niet naar de lessen gaan, nauwelijks leren voor examen enzo... Zoiets is bijna even erg als die gast die fitnessmachine koopt met geld van uitkering. Jouw verspilde jaartjes kosten meer, aan je ouders en belastingbetaler. Als je 1 jaartje wilt verspillen, ok, maar niet overdrijven.

Kan je wellicht niet schelen, doe met dit bericht wat je wil. Just saying...

Heb echt geen idee waar je het over hebt hoor. Mijn vorige opleiding was gewoon HAVO?

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 23:36 ----------

Ja man, mss zet het hem wat aan. Denkt niet dat er velen aan denken dat studeren geld kost wanneer ze wodka kappen joh.

Ik drink alleen op zaterdag...

Heb echt geen idee waar je het over hebt hoor. Mijn vorige opleiding was gewoon HAVO?

Ikke niet Nederlander zijn :dunno: weet niet wat HAVO is geen goesting het in google te typen. Maar als je niet je tijd verspilt top joh! Moest je er toch nog aan denken: :mad:

;):D

@sbs6 (yeah i know) check die meid haar benen.. Beste wheels :roflol:

Zeg dan gewoon ho :dunno:

(both posts)

Oh, dacht dat je alleen drinkt op dagen die met een g eindigen.

Laatste toets gehad. Als deze voldoende is hebk me diploma;d en ik weet 99% zeker dat het 8 of hoger is. HBO it is dan

---------- Post toegevoegd Fri 25 Jan 2013 om 10:06 ----------

ik had haar "per ongeluk" in dr kont gedoet 1 of 2 stoten , had ze 3 dagen last
veel glijmiddel bro, dan gewoon stukje erin eruit en steeds wat verder. gl hah

Laatste toets gehad. Als deze voldoende is hebk me diploma;d en ik weet 99% zeker dat het 8 of hoger is. HBO it is dan

---------- Post toegevoegd Fri 25 Jan 2013 om 10:06 ----------

veel glijmiddel bro, dan gewoon stukje erin eruit en steeds wat verder. gl hah

gefeliciteerd dan ;) Welke HBO wil je gaan doen?

Welke glijmiddel gebruik jij dan?

Werktuigbouwkunde of technische bedrijfskunde maar heb me nog niet in verdiept. Doe het liefst opleiding in het engels.

En gewoon durex play, 3x anal=potje leeg trouwens haha

Terug
Naar boven