Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ja sofiane heeft wel eens in de bak gezeten

mishandeling als ik me het goed kan herinneren

Dus je het zit erin dat je terugmoet of?

Het kan goed zijn maar zonder bewijzen en een advocaat die ik 2.500euro betaal bij opening van dosier gaan ze net niks doen ,

voor de andere feiten mik ik de Procédure fout, ze hebben een hoop foutjes gedaan bij mijn arestatie

en jah dat ander is gewoon bij politierechtbank ik kom er uit met een hoop boetes en reibewijs kwijt voor een paar maandjes

kamagra is binnen, heb een filmpje kunnen maken van dat ik aan het nken ben a la jimmy neutron stijl en de sl*t wil nog meer filmpjes gaan maken.

twijfel nog of ik het ga posten. Veel mensen op dit forum gun ik niet en wil het risico niet lopen dat de video doorlekt naar hun en viral gaat oid.

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 16:12 ----------

Ja, het is een sl*t. Ik heb hier tijd geleden ook via pm een foto van dr t**ten en vagina rondgestuurd.
Het is wel mijn sl*t dat wel.

kamagra is binnen, heb een filmpje kunnen maken van dat ik aan het nken ben a la jimmy neutron stijl en de sl*t wil nog meer filmpjes gaan maken.

calling bullshit, upload gewoon private en pm de link naar een paar mensen ofzo

twijfel nog of ik het ga posten. Veel mensen op dit forum gun ik niet en wil het risico niet lopen dat de video doorlekt naar hun en viral gaat oid.

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 16:12 ----------

Ja, het is een sl*t. Ik heb hier tijd geleden ook via pm een foto van dr t**ten en vagina rondgestuurd.
Het is wel mijn sl*t dat wel.

Ow? Je hebt m verkeerd gestuurd, heb nooit iets gehad :D

calling bullshit, upload gewoon private en pm de link naar een paar mensen ofzo

jou gun ik sowieso niet, je bent echt de meest hatelijke persoon op dit forum; in de zin van dat je op mensen haat. Verder ken ik je als persoon niet.

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 16:21 ----------

Ow? Je hebt m verkeerd gestuurd, heb nooit iets gehad :D
ik kan me wel herinneren dat ik jou gestuurd had hahaa. Ik heb weer nieuwe pics, pm me even dan zal ik straks ff kijken wat ik voor je kan doen.

kloontje van suwardi of phillyfreezer dus :roflol:

jou gun ik sowieso niet, je bent echt de meest hatelijke persoon op dit forum; in de zin van dat je op mensen haat. Verder ken ik je als persoon niet.

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 16:21 ----------

ik kan me wel herinneren dat ik jou gestuurd had hahaa. Ik heb weer nieuwe pics, pm me even dan zal ik straks ff kijken wat ik voor je kan doen.

Nee srs, heb geen idee wat je originele acc is dus heb nooit iets gehad :D

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 16:28 ----------

Waarom is Suwardi eig banned? Deed in mijn ogen toch niet echt iets mis?

Nee srs, heb geen idee wat je originele acc is dus heb nooit iets gehad :D

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 16:28 ----------

Waarom is Suwardi eig banned? Deed in mijn ogen toch niet echt iets mis?

Internet held spelen tijdens zn tren kuurtjes

dit is account #8 ofzo voor hem

dat me moeder der vriend en men zusje me altijd maar uitlachen met me vitamientjes enz. Zijn allemaal al sinds zondag ziek en nu net weer wat beter en ik loop er kip lekker tussen haha

Terug
Naar boven