MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Nee je kan ergens bij instellingen iets aanzetten zodat mensen je kunnen volgen/abboneren :)
Kan ook bij 5 vrienden ofzo denk ik

Dat is goed om te horen. Want ik heb heel veel fans. Ben ervan overtuigd dat ik minstens 200 volgers tegen vanavond indien ik het vandaag aanzet. :)

Eetlust altijd weg na dat filmpje.. k*t arnodsi, je bent vrij ze iedere dag te posten als ik aan het cutten ben.

Morgen maandag en vrij! Kan slechter.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit :)

Owja en ondanks de onkunde van telenet dat we nog een gratis filmpje mogen zien en de superbowl ...

Dit :)

Owja en ondanks de onkunde van telenet dat we nog een gratis filmpje mogen zien en de superbowl ...

Wow super zeg!!

Ik zeg t niet snel, maar gast die is wel ****ing vet! Maakt serieus dat ik overweeg ook zoiets te nemen en ik had me voorgenomen het bij mn ene tattoo te laten. Supergaaf!
Dank je wel voor je complimenten ,
zelf heb ik er 2 die af zijn en dit is men derde maar nog niet af ;)

Waar ben jij geweest voor je tattoo als ik vragen mag ?

Je tattoo mist een teen, ik zou teruggaan als ik jou was. Ziet er verder wel mooi uit!

Gozer in de gym die sponsjes (ja, gewoon echt letterlijk sponsjes) bij zich had die hij om de handvaten van dumbbells deed omdat het anders pijn deed ofzo. :roflol:

Bij zware gewichten kan ik het nog enigszins begrijpen, maar als je 16kg dumbbell press doet..

iemand had 10 pizza's besteld via telefoon van de school nu kan de school 80 euro dokken :)

Gozer in de gym die sponsjes (ja, gewoon echt letterlijk sponsjes) bij zich had die hij om de handvaten van dumbbells deed omdat het anders pijn deed ofzo. :roflol:

Bij zware gewichten kan ik het nog enigszins begrijpen, maar als je 16kg dumbbell press doet..

Misschien vindt zijn vriendin het niet fijn als hij eelt aan zijn handen heeft.

Terug
Naar boven