MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ow wat een luxe, de legpress in de gym waar ik train kan tot 600 kg of zo... ergens. Weet niet of die het houdt maar het gewicht kan er op in ieder geval.

Niks.

ow wat een luxe, de legpress in de gym waar ik train kan tot 600 kg of zo... ergens. Weet niet of die het houdt maar het gewicht kan er op in ieder geval.
Bij mij tot 250 ofzo.. in princiepe niet weinig, maar geef mij maar gewoon een squadrek!

ga aan die gasten vragen om een squatrek aan te schaffen etc...
en de legpress te verhogen ..

wij hebben een goed squat rek:D.

Alleen kon zelf niet squatten vanwege mijn hand brah..

http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/jij-vandaag-klagen-213985/index624.html#post5316036

Lees de posts erna wat er was gebeurt.

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

Vorige gym hadden we een legpress waar jezelf schijven op moest doen. Is veel beter:D

zie net dat ze mijn plaatje hebben verwijdert.

Nu is tie weer goed.

Laatst bewerkt:
Vorige gym hadden we een legpress waar jezelf schijven op moest doen. Is veel beter:D[/QUOTE]

Ja man, zo'n ding staat in de gym bij ons ook. Als de schijven nog niet genoeg zijn kan er altijd nog iemand bij op gaan zitten:D

Lol, nice. Wij hebben ook zo'n fitness machine, geen H4rDc00r legpress:(

Het tweejarig zoontje van mijn halfzus noemde mij tante :D Buiten het feit gerekend dat ik niet zijn échte tante ben, YAY!

Je kan ook per been doen, kan je weer ff vooruit.

klopt, maar ik haat legpress en wil gewoon squatten, maar kan die barbbell nu niet vast houden:mad:

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

Het tweejarig zoontje van mijn halfzus noemde mij tante :D Buiten het feit gerekend dat ik niet zijn échte tante ben, YAY!

awwwww wat lief.

Nu nog wachten op mijn citaat :o

Terug
Naar boven