- Waardering
- 51
Op 1:12 en 1:17 die smileIs dat kind een downie? Serieuze vraag ik heb nog nooit echt een kind van die leeftijd gezien. Mijn hond is nog slimmer dan dat kind volgens mij.
DVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op 1:12 en 1:17 die smileIs dat kind een downie? Serieuze vraag ik heb nog nooit echt een kind van die leeftijd gezien. Mijn hond is nog slimmer dan dat kind volgens mij.
DErg eig he...ik vin die pakjes ook altijd leuk ook al weet je wat erin zit![]()
dankje, ik heb een derbi senda [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat maakt mijn dag eens denken , dadelijk mijn 2e rijst maaltijd voor ik ga trainen en de training wat gaat volgen rug yesss op naar de flexcup / ironman
xyzyxBrenno jij bent toch die blonde rechts?, wie is die gozer onderin dan met ze shaker en bidon![]()
ken je hun irl ?2 van die andere 3 zitten ook op het forum, marc100 en sem s

las laatst op het werk over ideale voeding om de nacht door te komen, al eens gezien ? adners zoek ik em morgen fyep. zijn meestal niet de weken dat de trainingen lekker gaan haha. mja zolang ik maar aan mn kcal en 7-8 uur slaap kom is het wel goed